مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

انتخاب پلتفرم اپلیکیشن


شما انتخاب کرده‌اید که نرم افزار شما بایستی چکار نماید. اینکه با چه کسی می بایست رقابت نماید طراحی اپلیکیشن در مشهد   را معلوم کرده‌اید. و دقیقا می دانید به چه شکل قرار میباشد از آن پول در بیاورید. هم اکنون وقت تصمیم گیری در رابطه پلتفرمی میباشد که نرم افزار را بر روی آن می‌سازید. میتوانید اپی بسازید که بر خیلی دستگاه‌ها قابل دسترس میباشد: iOS (iPhoneوiPad )، اندروید، ویندوز فون، اینترنت و یا این که کلیه این‌ها با هم. بسته به‌این که چه پلتفرمی تعیین میکنید، هزینه بسط فرق می‌نماید.

با این درحال حاضر هنگامی در رابطه اپلیکیشن‌های مستقر کلام می زنیم، مورد‌ها عموما اندروید یا این که اپل میباشد. همان طور که تصور می‌کنید این تعیین راحتی وجود ندارد. یوزرها اندروید و اپل به صورت بنیادی با هم فرق دارا هستند. پس چرا برای هر دوی آن‌ها مبادرت نکنید؟ در‌حالتی که پولش را دارید این عمل راانجام دهید. تنها بدانید که بایستی دو ورژن متعدد از نرم افزار خویش را در هر پلتفرم بسازید.

درحال حاضر برگردیم به پرسش اساسی:

شما کدام را می بایست تعیین نمایید؟

برای امداد در تصمیم گیری، بیایید از خطاها و مزایای هر پلتفرم کلام بزنیم.

مزایای اپلیکیشن‌های iOS

ساختن آنان سریعتر و ارزانتر میباشد. به همین انگیزه میباشد که خیلی کمپانی‌ها در اولِ کارشان ترجیح می دهند نرم افزار‌هایی که تنها در iOS فعالیت میکند بسازند و آنگاه بعد از مدتی در‌صورتی‌که ورژن iOS آنان چیره بود، به اندروید آنرا بسط دهند.
مبنا کاربری که شرکت کردن بیشتر و پرداخت آزادتری دارااست. به همین عامل یوزرها بیشتر به پرداخت پول برای خرید نرم افزار رغبت دارا‌هستند.
عدد ارتفاع‌قدمت مشتری برای یوزرها اپل فراتر از یوزرها اندروید میباشد
شیوه نامه‌های سختگیرانه خیس و در دست گرفتن کیفیت بیشتر در معنای نرم افزار کیفیت بالا فراتر میباشد.
ایرادات اپهای iOS

نیازمندی‌های قابل انعطاف‌افزاری اپل دائما در اکنون تغییر تحول میباشد و این یعنی نرم افزار شما دائما بایستی آپ تو دیت رسانی گردد. محافظت دائمی میتواند هزینه‌ها را خیلی فراتر پیروزشود
نرم افزار شما بایستی به وسیله نرم افزار استور ها پذیرش خواهد شد
مزایای برنامه‌های Android

-         کابران اندروید ترافیک اینترنت تلفن همراه را ذیل سلطه دارا‌هستند

-         اندروید برتری‌های زیادی دارااست که یعنی جذب بازاری گسترده‌خیس و دسترسی بیشتر ، بخصوص در بازارهای نوظهور

-         هزینه هر نصب برای نرم افزار اندروید خیلی ز نرم افزار iOS  کمتر میباشد.

-         به اندازه نرم افزار‌های iOS نیاز به بروزرسانی نیست.

ایرادات برنامه‌های Android

یوزرها اندروید کمتر پول خرج می‌نمایند
اندروید فرصت بیشتری برای گسترش می خواهد. بطور معدل، توسعه و گسترش‌دهندگان برتر گزارش می‌نمایند که نرم افزار اندروید وقتی حدود 2-3 برابر به عبارتی نرم افزار در iOS نیاز دارااست.
دستگاه های گوناگون خیس. تعداد سبک‌های خیلی بیشتری از تلفن همراه های اندروید، نسبت به iOS وجود دارااست. خصوصیت‌هایی زیرا سایز شیت و رزولوشن در هزینه‌های گسترش نقش دارا هستند.
هم اکنون که مسائل مهم را گفته‌ایم، بیایید یک حکم بدیهی را ثبت کنیم.

iOS در قبال Android: کدام بهتر میباشد؟

هر دوپلتفرم دسترسی خیلی بالایی را عرضه می‌نمایند. در غایت به دو مساله کلیدی می‌رسیم

1.    مصالحاتی که راضی به انجامش می باشید

2.    یوزرها غرض شما

منظورم از مصالحه این میباشد.

اینکه اپل دستور کار‌های طاقت فرسا‌تری و لذا بازدارنده بزرگتری برای ورود دارااست، این قادر است به معنای کیفیت فراتر و امنیت بیشتر برای نرم افزار شما باشد. در این باره، می بایست تصمیم بگیرید آیا هزینه نگه‌داری فراتر را کیفیت خوب و امنیت میتوانید مصالحه نمائید یا این که نه. همین زمینه در باقی خصوصیت‌ها نیز درستگو میباشد.

یوزرها اندروید کمتر پول خرج می‌نمایند، البته شالوده کاربری خیلی بزرگ‌تری برای ورود وجود دارااست. می توانید استارت نمائید و ملاحظه کنید سبک بیزنس و هدف ها شما برای اپلیکیشن‌تان چطور انتخاب می‌نماید که کدام مصالحات قابل قبول می باشند و کدام‌ها نیستند. نصیب دوم و مهم ترین قسمت این معادله، یوزرها شماست. می بایست خلق و خوی یوزرها اندروید و iOS را زیر حیث بگیرید. بعد تصمیم گیرید کدامیک به مخاطب ایده‌آل شما مجاورت میباشد.

مثلا در‌حالتی که بازار غرض‌تان در آسیا، آفریقا یا این که امریکای جنوبی میباشد، اندروید پیروز قطعی میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد