مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن

گام7: آزمایش کننده‌های بتا را شناسایی فرمائید. به بازخوردشان گوش دهید و آنهایی که دارای ارتباط می‌باشند به عمل بگیرید.
بتا تستینگ (Beta testing) او‌لین مجال برای تصاحب کردن برخورد از مشتریان غرض شماست. طراحی اپلیکیشن در مشهد  این مسئله بخصوص به‌این ادله اصلی میباشد که احتمال چشم شدن شما در اپلیکیشن استور را ارتقا می دهد. این عمل خیر صرفا ریسک متاع را کاهش می دهد بلکه برای شما انگیزش اولیه را در اپلیکیشن استور ساخت و ساز می‌نماید. شناسایی بتا تسترها وظیفه اصلی دیگری میباشد که توفیق نرم افزار را ضمانت می‌نماید.

مهیا شدن برای فعال سازی بتا:
-مشتری مقصود را تمجید فرمائید
شناسایی و تعریف و تمجید پر‌نور مخاطبین مقصود بسیار اساسی میباشد. این فعالیت شما‌را در زمان به کارگیری‌تان از بتا تستر توانا به شناسایی تسترهای مطلوب می‌سازد. پژوهش ها بازاریابی قبل در ادراک بررسی بازار روند بتا تستینگ را سهل می‌نماید و امداد شایانی به شما خواهد کرد.
-    باگ‌ها را حذف فرمائید
قبل از آزمایش بتای نرم افزار بر روی پلتفرم‌های مختلف، ما یحتاج میباشد که اکثریت دستگاه‌هایی را که باگ‌های خاص ر از در بین می برند، در لحاظ بگیرید. آلفا تستینگ با تعداد یه خرده از یوزرها امداد می نماید تا باگ‌های حداکثری را حذف نمائید. در عین اکنون، نرم‌افزار پوشش دستگاه نیز برای اطمینان از کیفیت نرم‌افزار گوشی اهمیت متعددی داراست.
-    هدف ها را بشناسید
بتا تستینگ شایسته ترین زمان برای تصاحب کردن برخورد حقیقی از مشتریان غرض میباشد. این فعالیت فرصتی عالی برای ادراک بیشتر بازار غرض و نیازمندی‌های آنها مهیا می‌نماید. آشنایی هدف ها برای بتا تستینگ در تمرکز یافتن کارایی‌ها یاری می‌نماید. این هدف ها ریسک راه اندازی فرآورده‌تان را کاهش میدهد.

قدم 8: نرم افزار را منتشر فرمائید
استفاده یک برنامه نیاز به طرح، نرم افزار و در دست گرفتن تکان تکثیر برای دور و اطراف‌های آزمایشی و حقیقی و واقعی دارااست. غرض مهم رئیس بسط (Deployment Management) این میباشد که مطمئن گردید یکپارچگی اطراف حقیقی و واقعی محافظت میگردد و اجزاء مطلوب منتشر می گردند.


گام9: بر معیارهای سنجش چک نمایید
در ده سال اخیر در تعداد یوزرها اپلیکیشن گوشی ارتقا شدیدی را شاهد بوده‌ایم. در سود، نیاز به جمع آوری معیارهای ظریف بسیار اساسی میباشد. همچنان که تعداد مصرف‌کنندگانی که از نرم افزار‌های گوشی به کار گیری می‌نمایند بطور یکنواخت زیاد میشود، نیاز به جمع آوری واحد سنجش برای آن ها نیز ارتقاء می یابد. متاسفانه خیلی از طریق‌های مصرف شده برای سنجش نرم افزار‌ها از ابزارهای تحلیلی اینترنت گرفته میشوند.
معیارهای ورودی مهمی که می بایست به خاطر داشت:
- بررسی قیف (Funnel) نشان میدهد که چرا یوزرها در کامل شدن جاری ساختن کاربری خویش مثل خرید‌های باطن‌اپلیکیشن‌ای و یا این که کلیک‌های تبلیغاتی ناکام می مانند.
- سنجش اشتراک‌گذاری اجتماعی نشان می دهد چه جنبه‌هایی از اپلیکیشن شما دقت یوزرها را به خویش جلب نموده است.
- رابطه دهی داده‌های جمعیت‌شناسی با خلق مخاطب
- تعقیب کردن مجال و جای به شما در رابطه محیطی که برنامه‌تان در آن به کار گیری میگردد، دوراندیشی میدهد
- و نهایتا، پایین لحاظ دریافت کردن رفتارهای ظواهر گردیده‌ی مقر کاربری‌تان مساله مهمی میباشد


قدم 10: نرم‌افزار خویش را با اصلاحات و امکان‌های نو ارتقا دهید  
مدام همت فرمائید برنامه خویش را بروز نگه ندارید و امکان های تازه به آن اضافه نمائید تا برای مشترکین شما جالب بماند.

گام1: تخیل عالی سبب ساز به داشتن اپلیکیشن عالی می شود
برای اینکه یک نرم افزار تلفن همراه غالب ساخت و ساز نمائید، اولی چیزی که بایستی به خاطر داشته باشید این میباشد که:
-    مشکلی را که به وسیله برنامه شما قادر است حل خواهد شد، شناسایی نمائید
-    در رابطه امکان‌های برنامه‌تان تصمیم بگیرید
برنامه بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، مثلا کاهش هزینه‌ها از روش ارتقا بازدهی، عایدی نو و یا این که بهبود تجربه کاربری.

قدم 2: شناسایی نمایید
برای ایجاد کرد یک نرم‌افزار پیروز می بایست:
-     یوزرها مقصود نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک اپلیکیشن همواره بایستی با در لحاظ داشتن یوزرها مقصود آن گسترش داده خواهد شد. داشتن دیدی پر‌نور از مجموعه مقصود، نرخ توفیق نرم افزار را ارتقاء می دهد.
-    پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی گردد بشناسید
پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌ها می بایست با در حیث دریافت کردن تلاش دشوار‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اسباب جانبی مایحتاج گزینش شوند. برهان‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته خواهد شد دربرگیرنده پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، کوشش و دیگر قابلیت و امکان‌هاست.

توسعه موبایل یا توسعه وب سایت ؟ کدام را انتخاب کنم؟


گسترش گوشی و توسعه و گسترش اینترنت چه فرقی باهم دارا‌هستند؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد به چه کسی توسعه و گسترش دهنده تلفن همراه و به چه کسب توسعه و گسترش دهنده اینترنت گفته می گردد؟ چه معیارهایی را برای تعیین شغل در میان این دو در لحاظ بگیرم؟ با قرائت این نوشته‌ی علمی الکامکو به‌این سوال ها پاسخ داده میشود تا به شما یاری دهد مورد شغلی بهتری را تعیین فرمائید. پس با ما یار و همدم باشید.


شما هم هنگامی نوبت به گزینش شغل دربین بسط تلفن همراه و توسعه و گسترش اینترنت میرسد، یه خرده سرگردان میشوید رمز دو راهی میمانید که کدام را تحت عنوان شغل ماهر خویش دنبال فرمایید؟


شکی در وجود ندارد که گسترش تلفن همراه و توسعه و گسترش اینترنت دو تا شغل آینده دار متعدد میباشند و نیازمند این میباشند که شخص مهارت ها و بضاعت و توان های مختلفی داشته باشد. برای گزینش می بایست از ویژگی ها، بازار، تقاضا و ترندهای کاری توسعه و گسترش گوشی و اینترنت باخبر باشید تا مورد شغلی بهتری را برای خویش گزینش نمایید.


درین نوشته‌ی‌علمی از وب سایت اپلیکیشن نویسی الکامکو می‌خواهیم تفاوت های فی مابین گسترش دهنده اینترنت و بسط دهنده تلفن همراه را آیتم دعوا در اختیار بگذاریم، به این ترتیب بعداز تلاوت این مقاله می‌توانید در رابطه اینکه کدام آیتم شغلی بهتری برای شما باشد، ایده بگیرید.


گسترش تلفن همراه و گسترش اینترنت چه تفاوتی با هم دارا هستند؟ 

توسعه و گسترش تلفن همراه چه است؟ 

توسعه و گسترش اپلیکیشن تلفن همراه یک اصطلاح میباشد که برای نشان دادن کار یا این که فرایندی که به وسیله آن، قابل انعطاف‌ افزار کاربردی برای دستگاه‌های همدم مانند دستیاران دیجیتال فردی، دستیاران دیجیتال سازمانی یا این که تلفن‌های یار بسط داده شده است. این اپلیکیشن‌ها ممکن میباشد حین ساختن سیستم ‌استدلال‌ها به طور از پیش نصب‌گردیده روی تلفن همراه‌ها قرار بگیرند یا این که بوسیله مخاطب به سیستم منتقل و ایفا شوند.


گسترش دهنده گوشی که می باشد؟ 



توسعه و گسترش دهنده تلفن همراه (Mobile Developer) یا این که در واقع توسعه و گسترش دهنده نرم افزار های تلفن همراه به اشخاصی گفته می گردد که نرم‌افزار ها یا این که به عبارتی نرم افزار هایی را برای دستگاه های (گوشی، تبلت، ساعت های هوشمند و …) اندروید یا این که iOS یا این که هر پلتفرم دیگری که می‌شناسید می‌سازند.







ویژگیهای طراحی اپلیکیشن حرفه ای چیست؟


اکنون صدها هزار نرم‌افزار در قضیه های متفاوت طراحی اپلیکیشن در مشهد در گوگل پلی و دیگر بازارهای دانلود نرم‌افزار مو جود میباشد. بعضا از این اپ ها تعداد دانلود بالایی دارا هستند و یوزرها نظرها مثبتی در رابطه آن ها نوشته اند، و برخی دیگر دانلود مقداری دارا هستند و کسی در رابطه آن‌ها نظری نداده میباشد. پس برای اینکه نرم افزار شما چیره گردد و یوزرها از آن استقبال نمایند چه عمل بایستی کرد؟


شاید یکی‌از مهمترین سوالاتی که تولیدکنندگان و یوزرها نرم‌افزار با آن سرگرم می‌باشند این باشد که:


نرم افزار خوب چه می باشد ؟ و یک اپ خوب می بایست دارنده چه خصوصیت هایی باشد؟


در‌این نوشته‌ی‌علمی شمارا با ویژگیهای پباده سازی برنامه ماهر و پیروز آشنا میکنیم.


1- نرم افزار برای برطرف کردن چه موضوعی ایجاد شده است؟

بایستی در لحاظ داشت که اولا مخاطب تقاضاکننده به کار گیری از اپ چه فردی و در چه منزلت اجتماعی میباشد و ثانیا این نرم‌افزار چه کمکی به ایشان می نماید برای مثال پباده سازی یک نرم‌افزار بازی با یک نرم‌افزار قروشگاهی ، که هم مجموعه مخاطبین مختلفی داراست و هم


کاربری مختلف ، بایستی تماما متعدد باشد. در پباده سازی نرم‌افزار خوب بازی می بایست از الگوهای گرافیکی و رنگ بندی متنوع و درعین درحال حاضر مفهمومی استفاده نمود البته در نرم افزار خوب فروشگاهی بایستی از تم های قانونی و دارنده تنوع  نصیب بندی ولی در عین حالا داری


راحتی در به کارگیری بهره برد. 


2- وسعت مطلوب نرم‌افزار

اپلیکیشنی مطلوب میباشد که دارنده وسعت معقولی باشد. هرچه وسعت اپ فراتر رود سرعت اجرای آن ناخودآگاه معدود می‌گردد. درصورتی که وسعت فولدر اجرایی نرم افزار معدود باشد استفاده کننده برای دانلود آن بیشتر ترغیب می شود و احتمالاً برای دوران طولانی‌تری از آن استعمال می‌نماید. به صورت


کلی وقتی که دستگاه با کمبود یاد مواجه خواهد شد، مخاطب در آغاز اپ‌های غیرضروری و با وسعت زیاد را حذف خواهد کرد.


3- تناسب دسترسی‌ها و تجهیزات اپ

یکی نکات اساسی در ساخت نرم‌افزار خوب، تناسب دسترسی و تجهیزات آن میباشد.



طراحی اپلیکیشن چیست؟ از اکتشاف تا توسعه


پباده سازی نرم‌افزار چه چیزی است؟ درین نوشته ی علمی با روند نخستین پباده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد ، پی‌ ریزی اصول مهم، پباده سازی تجربه کاربری، پباده سازی رابط کاربری و ارائه به نصیب گسترش آشنا می ‌گردید. برای ساخت‌و‌ساز یک اپ چه کارهایی بایستی انجام اعطا کرد؟ این پرسش در جایگاه دوم بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما می ­‌پرسند جای دارد. (پرسش درجه نخستین این میباشد که: «پروسه عمل شما چه میباشد؟»)


پیش از هرچیز، فریب تبلیغات واهی را نخورید «با 3 مرحله راحت یک نرم افزار بسازید!.» ایجاد نرم افزار جوک ‌بردار وجود ندارد. آری مطمئناً درصورتی که بخواهید، ممکن میباشد بتوانید یک اپلیکیشن معمولی و ابتدایی را در چندین ساعت با PhoneGap (یک نرم افزار مشابه به Wix برای نرم افزار ­‌های تلفن همراه) بسازید.


البته در صورتی‌که این چیزی نباشد که شما می‌ خواهید چطور؟ درصورتی که منظور شما این باشد که برای ساخت و ساز این اپ حقیقتا یه خرده وقت بگذارید و درباره ی برنامه ای تصور کنید که اپلیکیشن­ شمارا دوستداشتنی کرده و به یک برد مالی برساند؛ در‌این‌صورت‌ چطور خواهد بود؟


جدول محتویات


1 مرحله اکتشاف , پی­‌ ریزی پایه برنامه گوشی شما

1.1 قدم­های اکتشاف / مرحله اپلیکیشن ‌ریزی

1.2 مرحله 1: ایده ‌­پردازی ــ یک ایده پیدا فرمایید.

1.3 مرحله 2: رقابت ــ رده سازی برد‌­ آمیز برنامه

1.4 مرحله 3: آشنایی کاربر مقصود

1.5 مرحله 4: کسب درآمد از برنامه

1.6 مرحله 5: انتخاب MVP

2 پباده سازی UX ــ پباده سازی تجربه کاربری برای نرم افزار

2.1 پباده سازی UX  چه میباشد؟

2.1.1 مرحله 1: معماری داده ها

2.1.2 مرحله 2: وایرفریمینگ اپ

2.1.3 مرحله 3: مثال نخستین با امکان کلیک کردن

2.2 پباده سازی رابط کاربری (UI) ــ زیباسازی اپ

2.3 UI و UX را باهم نادرست نگیرید

2.3.1 مرحله 1: ساخت و ساز راهنمای مدل

2.3.2 مرحله 2: ایجاد طرح رندرشده

2.3.3 مرحله 3: تهیه و تنظیم یک طرح رندرشده قابل کلیک

2.4 به زیبایی آن دقت فرمائید

2.5 جدیدترین ایده‌­ های UI را دنبال کرده و از آن ‌ها به کار گیری فرمائید

2.6 انجام آزمایش بتا

2.7 تحویل طرح به قسمت بسط

2.7.1 مرحله 1: پباده سازی منظم فولدر­‌ ها

2.7.2 مرحله 2: به اشتراک­‌ گذاری هدف ها کلیدی مخاطب

2.7.3 مرحله 3: به اشتراک ‌­گذاری مثال نخستین با توسعه و گسترش ‌­دهنده

2.7.4 مرحله 4: به اشتراک­‌ گذاری خصوصیات پباده سازی

مرحله اکتشاف , پی­‌ ریزی شالوده اپ گوشی شما

اکثر زمان ها، اشخاص فارغ از هیچ استراتژی و هیچ اطلاعی درباره ی مراحل تولید نرم افزار به‌سرعت دست به فعالیت می ‌شوند. آن ‌ها با عقاید و پیش ­‌داوری ­‌های خویش وارد فعالیت گردیده و بعضی کارداران بسیار اثرگذار در پیروزی برنامه را نادیده می ‌گیرند.


درنهایت، این عدم نرم افزار ‌ریزی باعث به تولید مانع ها و پیچیدگی ‌هایی بر راز خط مش آن­ها می ‌گردد که به نوبه خویش سرعت کارشان را کاهش داده و صرف برهه زمانی و منابع بیشتری را می­طلبد. تجربه به ما نشان داده میباشد که یکی عارضه ها مهم عدم پیروزی اپ ‌­های تلفن همراه، نرم‌افزار ‌ریزی ضعیف و فقدان استراتژی میباشد. درواقع کلام اساسی این نوشته‌ی‌علمی این میباشد که:


خصوصیت‌های جغرافیایی مخاطبین اپلیکشن

اهمیت اجزای رابط کاربری را نادیده نگیرید
رنگ می بایست به استفاده کننده شما یاری دهد تا به صورت شهودی طراحی اپلیکیشن در مشهد  بدین معنا پی پیروز شود که کدام اجزای برنامه شما تعاملی می‌باشند و کدامیک نیستند و به چه شکل این اجزا به یکدیگر دارای ربط اند. ( کدام واحد از اهمیت بیشتری برخوردار‌است)

خوانایی محتوا اصلی میباشد
متن , حواشی , دکمه‌ها , پس‌مسئله و دیگر عنصرها نرم‌افزار شما می بایست به وضوح قابل‌تشخیص باشند . اطمینان نتیجه ها فرمائید که موادتشکیل دهنده سپید در روی یک پس‌قضیه سپید قرار ندارند. به پیروی از مارک اپل , بخش اعظمی از برندها رابط کاربری خویش را رنگ بدون‌نور تعیین میکنند .

از روش رنگ‌ها رابطه برقرار نمائید
از ادغام رنگ تان برای جلب اعتنا یوزرها و انتقال داده ها اساسی به مخاطبان به کار گیری فرمایید . برای این مراد از رنگ های ملایم به کارگیری نمایید. ( به صورت نمونه رنگ‌های قرمز‌رنگ برای نوتیفیکیشن نادرست استعمال می‌شود و از آن برای قسمتهای دیگر به کار گیری نکنید)

خصوصیت‌های جغرافیایی مخاطبین مقصود خویش را پیدا فرمایید
یک کدام از مهمترین نکات در بکار گیری رنگ در اپلیکیشن این میباشد که می بایست از شرایط جغرافیایی مخاطبین خویش باخبر باشید . رنگ‌های یکسان میتوانند معنای تماما ً ضد‌و‌نقیض در کشورهای گوناگون داشته باشند . به عنوان مثال در چین , اولی برداشتی که از رنگ سپید به لحاظ میاید در رابطه با مرگ , بیماری , سیاه بختی میباشد اما در بیشتر کشورهای دیگر به معنای معاش , آشتی و متانت میباشد . آشنایی ترجیحات کاربر برای اجتناب از تعارض اهمیت دارااست . در حالتی‌که می خواهید با application خویش کشورهای مختلفی را پوشش دهید از رنگ‌های خنثی به کار گیری نمایید .

کلام نهایی

طراح می بایست یک طرح را خیر صرفا براساس ذوق وسلیقه و خوشایند خویش بلکه بر طبق دست اندرکاران دیگر مانند ادراک مشتری ، شرایط مارک ، و حتی وضعیت جغرافیایی استفاده کننده غرض تعیین نماید .

پابلو پیکاسو می گوید : \" رنگ‌ها ویژگیهایی دارا هستند که احساسات را با خویش تغییر تحول می دهند \" . مبتنی بر گزاره پیکاسو بایستی این فیض را گرفت که شم استفاده کننده با رنگی که برای اپلیکیشن خویش تعیین می کنید ارتباط بی واسطه داراست. به کارگیری از رنگ‌ها برای Application یک فرایند شگفت‌انگیز میباشد. از تجربه کردن نترسید و اپلیکیشن خویش را منحصربه‌فرد فرمائید .