مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن چیست؟ از اکتشاف تا توسعه


پباده سازی نرم‌افزار چه چیزی است؟ درین نوشته ی علمی با روند نخستین پباده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد ، پی‌ ریزی اصول مهم، پباده سازی تجربه کاربری، پباده سازی رابط کاربری و ارائه به نصیب گسترش آشنا می ‌گردید. برای ساخت‌و‌ساز یک اپ چه کارهایی بایستی انجام اعطا کرد؟ این پرسش در جایگاه دوم بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما می ­‌پرسند جای دارد. (پرسش درجه نخستین این میباشد که: «پروسه عمل شما چه میباشد؟»)


پیش از هرچیز، فریب تبلیغات واهی را نخورید «با 3 مرحله راحت یک نرم افزار بسازید!.» ایجاد نرم افزار جوک ‌بردار وجود ندارد. آری مطمئناً درصورتی که بخواهید، ممکن میباشد بتوانید یک اپلیکیشن معمولی و ابتدایی را در چندین ساعت با PhoneGap (یک نرم افزار مشابه به Wix برای نرم افزار ­‌های تلفن همراه) بسازید.


البته در صورتی‌که این چیزی نباشد که شما می‌ خواهید چطور؟ درصورتی که منظور شما این باشد که برای ساخت و ساز این اپ حقیقتا یه خرده وقت بگذارید و درباره ی برنامه ای تصور کنید که اپلیکیشن­ شمارا دوستداشتنی کرده و به یک برد مالی برساند؛ در‌این‌صورت‌ چطور خواهد بود؟


جدول محتویات


1 مرحله اکتشاف , پی­‌ ریزی پایه برنامه گوشی شما

1.1 قدم­های اکتشاف / مرحله اپلیکیشن ‌ریزی

1.2 مرحله 1: ایده ‌­پردازی ــ یک ایده پیدا فرمایید.

1.3 مرحله 2: رقابت ــ رده سازی برد‌­ آمیز برنامه

1.4 مرحله 3: آشنایی کاربر مقصود

1.5 مرحله 4: کسب درآمد از برنامه

1.6 مرحله 5: انتخاب MVP

2 پباده سازی UX ــ پباده سازی تجربه کاربری برای نرم افزار

2.1 پباده سازی UX  چه میباشد؟

2.1.1 مرحله 1: معماری داده ها

2.1.2 مرحله 2: وایرفریمینگ اپ

2.1.3 مرحله 3: مثال نخستین با امکان کلیک کردن

2.2 پباده سازی رابط کاربری (UI) ــ زیباسازی اپ

2.3 UI و UX را باهم نادرست نگیرید

2.3.1 مرحله 1: ساخت و ساز راهنمای مدل

2.3.2 مرحله 2: ایجاد طرح رندرشده

2.3.3 مرحله 3: تهیه و تنظیم یک طرح رندرشده قابل کلیک

2.4 به زیبایی آن دقت فرمائید

2.5 جدیدترین ایده‌­ های UI را دنبال کرده و از آن ‌ها به کار گیری فرمائید

2.6 انجام آزمایش بتا

2.7 تحویل طرح به قسمت بسط

2.7.1 مرحله 1: پباده سازی منظم فولدر­‌ ها

2.7.2 مرحله 2: به اشتراک­‌ گذاری هدف ها کلیدی مخاطب

2.7.3 مرحله 3: به اشتراک ‌­گذاری مثال نخستین با توسعه و گسترش ‌­دهنده

2.7.4 مرحله 4: به اشتراک­‌ گذاری خصوصیات پباده سازی

مرحله اکتشاف , پی­‌ ریزی شالوده اپ گوشی شما

اکثر زمان ها، اشخاص فارغ از هیچ استراتژی و هیچ اطلاعی درباره ی مراحل تولید نرم افزار به‌سرعت دست به فعالیت می ‌شوند. آن ‌ها با عقاید و پیش ­‌داوری ­‌های خویش وارد فعالیت گردیده و بعضی کارداران بسیار اثرگذار در پیروزی برنامه را نادیده می ‌گیرند.


درنهایت، این عدم نرم افزار ‌ریزی باعث به تولید مانع ها و پیچیدگی ‌هایی بر راز خط مش آن­ها می ‌گردد که به نوبه خویش سرعت کارشان را کاهش داده و صرف برهه زمانی و منابع بیشتری را می­طلبد. تجربه به ما نشان داده میباشد که یکی عارضه ها مهم عدم پیروزی اپ ‌­های تلفن همراه، نرم‌افزار ‌ریزی ضعیف و فقدان استراتژی میباشد. درواقع کلام اساسی این نوشته‌ی‌علمی این میباشد که:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد