مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

یکی از روش‌ های ساخت اپلیکیشن اندروید را انتخاب کنید.



پباده سازی گرافیکی آن را بسازید.طرح گرافیکی و المان‌هایی که قرار میباشد  طراحی اپلیکیشن در مشهد  در برنامه مصرف شود به دولوپر مربوط نمیشود. یعنی شما می بایست خودتان این طرح‌ها را بسازید. برای مثال صورت سبد خرید چطور باشد. دکمه‌ها چه حالتی داشته باشند. لوگو کجا قرار بگیرد. منو کاربری چه فرمتی داشته باشد. از چه فونتی مصرف شود و در کل هر چیزی که با پباده سازی گرافیکی یا این که رابط کاربری راجع‌به میباشد به وسیله خویش شما انتخاب می‌گردد.
درصورتی که در فرایند تشکیل داد نرم افزار گوشی طراح گرافیک دارید می توانید ایده‌هایتان را به فولدر و تصویر و وکتور هم تبدیل فرمائید تا در چنگ دولوپر قرار دهید و عملیات پباده سازی از اولِ عمل به صدق شکل بگیرد. یااینکه میتوانید از تمپلیت‌ها و ابزارهای پباده سازی آنلاین به کارگیری نمائید. ابزارهایی مثل Apply Pixels و Phoenix و … آیتم‌هایی می باشند که می توانید مثال‌های فراهم متعددی را در آنجا پیدا نمایید. می بایست دو قضیه را اینجا در حیث داشته باشید. طراح گرافیک با سابقه یک چیز یونیک و خاص در برهه زمانی مجال نادر در مشت شما قرار می دهد که ولی هزینه دارااست. در تمپلیت‌های مهیا شما طرح‌های تکراری میبینید که میتوانید مقداری تغییرات در آن ها ساخت فرمایید و ممکن میباشد مجال متعددی از شما بگیرد. البته هزینه آن‌چنان متعددی ندارد.
یکی طرز‌ های تشکیل داد نرم افزار اندروید را گزینش نمائید.قاعدتا در شرایطی که دولوپر می باشید و یا این که در گروه‌تان دولوپر اندروید دارید هیچ طرز دیگری را تعیین نکنید و یک راست سراغ پباده سازی و کدنویسی بروید و خودتان یا این که دولوپرتان از صفر تا صد عمل را اعمال دهید. در صورتیکه پول زیاد دارید و دولوپر هم ندارید میتوانید با یک کمپانی طراح همیاری فرمائید. تعداد این مجموعه‌ها بسیار زیاد میباشد. می توانید در وب آنان‌را پیدا فرمایید. مثال‌شغل های آنها‌را خوب آنالیز نمایید. مشاهده کنید با چه برندهایی همیاری داشته‌اند و کدام نرم افزار‌ها را پباده سازی کرده‌اند.
حتی میتوانید برنامه‌هایی که پباده سازی کرده‌اند را دانلود فرمایید و آن ها را نظارت فرمائید و ملاحظه کنید که آیا با انتظارات شما مطابقت داراست یا این که خیر.
در‌صورتی‌که میزان دارایی مقداری دارید میتوانید سراغ تارنما‌ها یا این که قابل انعطاف‌افزارهایی بروید که با آنان سوای کدنویسی می توانید نرم افزار گوشی بسازید. معمولا فرآیند و طریق تشکیل داد نرم افزار گوشی در هر پلتفرم متعدد میباشد و شما می توانید راهنمای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه مرتبط با هرمورد از این پلتفرم‌ها را دانلود فرمائید و مطابق فرآیند تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه جلو بروید و پباده سازی را بدون نقص نمائید.
به احتمال زیاد بعضی محدودیت‌ها اذن نمی‌دهند که شما برنامه ای که روی برگه ساخته بودید را دقیقا پیاده نمائید البته تمامی عملکرد‌تان را بکنید تا همگی چیز را در حدود طرح ایده‌آل‌تان بسازید. بعضی از این نرم افزار‌ها ورژن مجانی دارا‌هستند که تجهیزات محدودتری داراست. می توانید آزمایش نمائید و مشاهده کنید که آیا در پباده سازی غالب می باشید یا این که خیر. پشتیبانی از لهجه فارسی را هم فراموش نکنید. بعضا ابزارها با فونت‌ها و گویش فارسی مطابقت و همخوانی ندارند. میتوانید پیش از مبادرت به خرید از پشتیبانی وب سایت بپرسید که آیا از فارسی پشتیبانی می‌نماید یا این که نه.
همینطور می‌توانید از نرم افزار ساز ها استعمال نمائید. یک پلاگین پر بازدید در این مورد پلاگین ایجاد کرد نرم افزار ووکامرس میباشد که می‌توانید به وسیله آن، سوای نیاز به علم نرم‌افزار نویسی، یک نرم افزار بدون نقص با اسم و مارک خودتان بسازید که هم از لهجه فارسی پشتیبانی می نماید و هم می توانید آن را 72 ساعت به صورت بدون‌پول آزمایش نمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد