مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

۱۱ ویژگی اپلیکیشنی؛ ترندها و نوآوری ها در تولید اپلیکیشن موبایل


برچسب ها 

۱۱ خصوصیت اپلیکیشنی؛ ترندها و ابداع ها در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه



حقیقت های کسب و عمل امروزی، مقررات جدیدی را در طراحی اپلیکیشن در مشهد  گوشی دیکته می نماید. در‌این نوشته ی علمی به ۱۱ خصوصیت، ترند و ابداع اشاره میکنیم که‌این ایام در ساخت و ساز نرم‌افزار به عمل می‌برند.


 



ساخت و ساز برنامه تلفن همراه


۱- آسانی در پباده سازی

حرفی میباشد که استیو جابز می‌گوید: «پباده سازی تنها آن چه که به حیث میرسد و حس می‌شود، وجود ندارد. پباده سازی شیوه کارکرد آن میباشد.» این عبارت نقل شده به‌این زودی ها تغییر‌و تحول نمی نماید. صحت دارد که‌این منطق پیچیده به حیث می‌رسد. البته در شرایطی‌که ما آن را بی آلایش تعبیر کنیم یعنی نرم‌افزار می بایست طوری پباده سازی خواهد شد که به کار گیری آن برای یوزرها بی آلایش باشد.


 


۲- همخوانی با استانداردهای GDPR

ضابطه حفاظت از داده ها یا این که (GDPR) یکی‌از جدیدترین لغات کلیدی در حوزه ترندهای تکنولوژی میباشد. این ضابطه برای نگهداری داده های فردی اشخاص در سطح رسمی آن میباشد. همان همه نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارها هنگامی داده های فردی اشخاص را ذخیره می نمایند یا این که آن‌ها را پردازش می نمایند بایستی امنیتی و محرمانه پباده سازی شوند.


۳- تکامل پیوسته

تمامی برنامه ها با دقت به نیاز صاحب و مالک کسب و عمل و نیاز یوزرها بایستی به صورت مداوم تکامل یابند.


۴-  دانش اطلاعات و یادگیری ماشینی

دانش اطلاعات اکنون به تنی چند از حوزه ها شیوه پیدا نموده است. دراین جا مطالعه موردی ما در رابطه ساخت‌و‌ساز و ادغام گونه های سبک های  داده ای علمی به سیستم ERP برای کسب و شغل های خرده فروش و رستوران هاست میباشد. تا تقاضاها به صورت ظریف پیش گویی گردیده و معیار فروش ارتقاء یابد.


۵-حقیقت افزوده یا این که ( Augmented Reality)

یکی‌از دیگر از ابتکار عمل ها که بها اسم بردن دارااست، حقیقت افزوده یا این که ( Augmented Reality) اسم دارااست. که برای مخاطبان تلفن همراه آورده شد.  ARKit برای  ios و ARCore برای اندروید میباشد.


۶- پوشش دادن یک‌سری پلتفرم

هنگامی حرف از ساخت و ساز اپ پیش می‌آید، اسم ۲ تا پلتفرم بلافاصله به ذهنمان خطور می نماید و شما اسم آن‌ها را خیلی خوب میدانید. هیچ چیزی بهتر از کادر ورک های مدرنی وجود ندارد که بسط تعدادی پلتفرم را آماده می نمایند. از جمله  Angular Native، با نرم‌افزار نویسی نیتیو و سطح بالایی از قابلیت و امکان به اشتراک گذاری کدها را داراست. که چاره های نادر هزینه ای برای مرحله پباده سازی مفهومی داراست. که برای اپ قابلیت و امکان نخستین برای ورد به بازار را آماده می نماید.


۷- تلاش کلید برد میباشد

نرم افزار شما بایستی سریع باشد. حتی‌د‌ر توشه اولیه هم خیلی سریع بار گذاری گردد و نباید یوزرها را درانتظار بگذارد. در روند نخستین تعیین صحیح تک استک اساسی میباشد. پس از خارج دادن اپ (نشر) سئو مداوم خیلی ضروری میباشد.  


۸- موضوعات امنیتی

این خصوصیت در صنایعی مانند رئیس موبایل مبنی بر اندروید واجب میباشد. خصوصی بودن اطلاعات تا سطح رسمی رعایت میشود. تامین امنیت داده نیز یک کدام از ترندهای  IoT میباشد. کارشناس های مجموعه ما نیز به سمت ساخت اپ های امن اندرویدی و ios تکان می نمایند.


۹- مطابقت و همخوانی با اکوسیستم های پهناور

گه گاه نرم افزار های گوشی بخشی از یک اکوسیستم عظیم می باشند.


۱۰- قابلیت و امکان مطابقت و همخوانی با استانداردهای اتصال امروزی

مجموعه ما می‌تواند فناوری های امروزی، استانداردها و پروتکل ها را برای اطمینان از قابلیت و امکان هم خوانی گوشی با نرم‌افزار ارائه دهد. یک نمونه خوب می‌تواند پروتکل رابطه Bluetooth Low Energy  باشد.


۱۱- تمرکز بر راه‌حل های بر پایه ی کسب و عمل

هر جنس برنده (برنامه) به نیاز های خاص یوزرها جواب میگوید و به شما یاری می نماید غرض خاص تجاری خویش برسید. و غرض مجموع ترندهای اینجا آن میباشد.


امید است نظرها ما برای شما موثر باشد. با این وجود، می‌توانید برای پروژه آینده خویش با ما تماس بگیرید. و ما از جواب به سوال های شما خرسند خوا هیم شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد