مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اپلیکیشن موبایل یا وب سایت ؟ کدام یک برای کسب و کار شما موثر تر خواهد بود؟


کسب و عمل شما نیاز به پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه دارااست طراحی اپلیکیشن در مشهد   یا این که ساخت سایت برای شما تعیین بهتری  میباشد؟
یک کدام از مباحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی بر اساس فضای مجازی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و طراحی وب برای کسب و عمل ها می‌باشد. وسیع ترین سوالی که مدیران و صاحبان کسب و فعالیت ها با آن رو به رو می‌باشند این میباشد که برای بهبود شرایط کسب و عمل خویش ، طراحی وب نیاز دارا هستند یا این که پباده سازی برنامه گوشی گزینش بهتری میباشد؟

پیرو با ما همپا باشید تا بتوانید انتخابی هوشمندانه تری داشته باشید.

چه هنگامی نیاز به پباده سازی نرم‌افزار گوشی دارید؟
تلفن همراه های هوشمند با امکاناتی که در دسترس یوزرها می گذارند مجال نیکی را برای کسب و عمل ها آماده میسازند که مدام در دسترس یوزرها باشند.



آیا کسب و عمل شما نیاز به سرویس ها بر پایه ی جای داراست؟
بایستی به طور ظریف محاسبه بفرمایید که مشتریان شما در چه قوانینی با شما رابطه بر قرار می نمایند. آیا نیاز دارید که تولیدها و خدماتتان را در محل به مشتریانتان ارائه دهید؟ از جمله در شرایطی که که قصد پباده سازی خدمت آژانس آنلاین یا این که پباده سازی سیستم پیشنهاد غذای آنلاین را داشته باشید بایستی بدانید که مشتری شما ممکن میباشد از هر مکانی با با شما رابطه برقرار نماید . همینطور برای رابطه در میان مسافر و راننده یا این که مشتری و پیک از آنجایی که تعداد عده ای که با خویش کامپیوتر شان را حمل می نمایند بسیار کمتر از صاحبان گوشی میباشد ، پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه گزینش هوشمندانه تری است. ولی در پباده سازی مغازه اینترنتی جای  تحویل اهمیت بالایی ندارد.

آیا نیاز به اخذ داده ها به طور real-time دارید؟
برای توضیح واضح خیس میتوان نرم‌افزار lift را نمونه زد. این برنامه یاری می نماید که یک الگوی رفتاری با اعتنا به عادت های روزمره خویش دسترسی داشته باشید.

بدین ترتیب ما یحتاج میباشد که در طی روز داده ها را اخذ و ذخیره نماید. همین توضیح نشان دهنده این میباشد که پباده سازی برنامه تلفن همراه شایسته ترین تعیین است.

آیا پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه می بایست یار و همدم با ساخت وب سایت باشد؟
یک کدام از سوالاتی میباشد که به کرات از صاحبان کسب و فعالیت ها یا این که صاحبان ایده شنیده می‌شود، این میباشد که آیا برای پباده سازی برنامه تلفن همراه مورد نیاز به طراحی وب سایت میباشد؟

در جواب می بایست ذکر کرد که پباده سازی نرم‌افزار گوشی الزامی به ساخت وب سایت وجود ندارد . ولی حالتی از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه وجود داراست که مطلقا می بایست ساخت وب سایت صورت بپذیرد، ولی در مجموع این دو از حیث فنی به هم تعلق ندارند. ولی از دید مارکتینگ تماما به هم متعلق می باشند.

در مقاله‌ها قبل به اهمیت یک وبسایت بر روی پیروزی یک کسب و فعالیت اشاره کرده ایم. چنانچه که شما قصد کسب در آمد از اپلیکیشنی که پباده سازی نموده اید را داشته باشید می بایست بدانید که راز پیروزی شما در داشتن اپلیکیشن بازاریابی ظریف هست. شما ممکن میباشد از اشکال استراتژی های بازاریابی منفعت ببرید :

بازاریابی پیامکی
آدرس اینترنتی مارکتینگ
تبلیغات محیطی
بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی
بازاریابی محتوا
بازاریابی موتور های کاوش
….
 

بعضی از طریق های بازاریابی روایت شده در صدر به طور کامل متعلق به یک وبسایت می باشند. به عنوان مثال بازاریابی موتور های کاوش و بازاریابی محتوا فارغ از طراحی وب قابلیت پذیر نیستند.

در ما بقی موردها بازاریابی و پیروزی کمپین به ساخت وب سایت متعلق میباشد. به عنوان مثال، تولید یک کمپین نشانی اینترنتی مارکتینگ به تنهایی نمیتواند باعث جذب استفاده کننده گردد. یوزرها بعد از اخذ یک پست الکرونیکی مستلزم اخذ داده ها بیشتری می‌باشند. در اینجا دو راه‌حل وجود دارااست، تماس با محل کار مرکزی کسب و عمل شما و اخذ داده ها از کارشناسان شما و یا این که مراجعه به تارنما تیم شما و مشاهده قسمت های متفاوت وب سایت.

به حیث شما کدام یک از این‌شیوه ها موءثر خیس میباشند؟ پیاده سازی کدام یک هزینه کمتری را برای شما به یار داراست؟ کدام یک در دسترس خیس می‌باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد