مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن ویستا


پباده سازی و ایجاد نرم افزار ویستا
مجموعه ویستا با ارائه‌ی به‌روزترین متود کدنویسی و پباده سازی مبادرت به ساخت‌و‌ساز نرم افزار با شایسته ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد  تعرفه‌ی ارزش و کیفیت می‌نماید.

در مجموع نرم‌افزار ها با درنظر به دست آوردن طراحی سایت‌وبسایت فن‌ای مبادرت به کد زنی شده‌است.

نرم‌افزار و اینترنت‌وبسایت به یکدیگر به‌شکل آنلاین متصل می‌باشند و با به‌روزرسانی تولید ها روی پنل مدیریتی میتوانید اینترنت‌تارنما و نرم‌افزار را به‌روزرسانی نمائید!

کل اپ های پباده سازی‌گردیده در ویستا به‌شکل Responsive میباشند و در کل نرم افزار ها، فبلت ها و تلفن همراه‌های هم پا به‌شکل درست اکران داده می گردند.

لهجه نرم افزار‌نویسی تولید اپ اندروید به‌شکل React Native نرم‌افزار‌نویسی گردیده و همینطور گویش اپ‌نویسی نرم‌افزار iOS با Swift بوده و مطابق با پایانی و به‌روزترین تغییرات میباشد. کل داده ها به‌شکل هش گردیده اعمال میگردد و امنیت آن به‌شکل بدون نقص تضمین می گردد.

چرا ویستا؟!
پلتفرم رشته‌ای:
 مجموعه ویستا با به کار گیری از به‌روزترین پلتفرم‌ها مبادرت به طراحی وب سایت و اپ همدم‌با توان پردازش سریع و سرعت می‌نماید.

 رضایت مشتریان:
 نمی توانیم بگوییم ۱۰۰ درصد مشتریان رضایت بدون نقص را از ما داشتند، البته حداکثر مشتریان محترمان، از همیاری با ویستا رضایت بی نقص را از سرویس ها ما اعلام کرده‌اند.

مشورت منحصر:
 مهمترین خصوصیت ویستا صداقت در مشورت به مشتریان با شخصیت میباشد چرا‌که برای ساخت یک کسب‌و‌فعالیت پیروز، مشورت کردن و ارشادوراهنمایی منزلت ویژه‌ای داراست.



مشورت کردن منحصربه‌فرد اخذ فرمایید
یک کدام از مهمترین قدم‌ها برای آغاز کسب‌و‌فعالیت اینترنتی، معین شدن یک نقشه شیوه مطمئن و صراحت دارد به این دلیل‌که سوای یک نرم‌افزار‌ریزی مشخص و معلوم و ظریف اکثری از هدف ها اساسی معاش از میان خواند رفت.

به همین خواسته کمپانی ویستا، تیمی مجرب و رشته‌ای از مشاوران کسب‌و‌عمل را تشکیل داده تا بتواند همیاری با این موسسه را برای مشتریان متشخص، منفعت‌آور و مناسب نماید. کافی میباشد با مشاوران تخصصی ما تماس حاصل نمایید و جزئیات عمل خویش را با ما درمیان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد