مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

شبیه‌ساز اندروید و همه چیز در مورد آن


در‌صورتی‌که می خواهید یک ورژن از نرم‌افزار‌های اندرویدی را روی سیستم‌دلیل خویش داشته باشید، می توانید  طراحی اپلیکیشن در مشهد  از قابل انعطاف افزارهای مشابه‌ساز استعمال فرمائید. امروزه قابل انعطاف افزارهای بسیارزیادی در قالب مشابه‌ساز کار دارا هستند که شما نیز میتوانید برای رفع نیازهای خویش دراین موضوع از آن ها استعمال فرمایید.

دراین مقاله کارایی میکنیم شمارا با معنا مشابه ساز اندروید بیشتر آشنا کنیم. هم چنین چندین مثال از مشهور‌ترین قابل انعطاف افزارهای مشابه‌ساز اندروید را با  هم مرور میکنیم. با ما یار و همدم باشید تا بتوانید داده ها بیشتری را دراین قضیه کسب فرمائید.

 

مشابه‌ساز اندروید چه میباشد؟
مشابه‌ساز اندروید به همگی نرم افزار‌هایی گفته می گردد که میتواند با توکل بر کلیه منابع طاقت فرسا‌افزاری، سیستم‌برهان اندروید را اجرا نماید. یعنی شما می توانید یک مثال از مشابه‌ساز اندروید را روی سیستم ویندوز و یا این که هرسیستم شبیه دیگری نصب فرمائید و از تجهیزات اندرویدی نیز استعمال کنید.

اما بایستی بدانید سرعت به کارگیری از تجهیزات اندرویدی در سیستم ویندوز پاره ای کندتر خواهد بود. چون مشابه‌ساز اندروید برای استعمال از منابع مشقت بار‌افزاری، کدهای سیستم را به‌کلی تغییر‌و تحول میدهد و همین مسئله نیز تاثیرات سوئی را روی سرعت سیستم‌ادله خواهد داشت.

 



 

چه عده ای از مشابه‌ساز اندروید به کارگیری می‌نمایند؟
اپ مشابه‌ساز اندروید بیشتر آیتم به کارگیری سه تیم قرارمی‌گیرد. دسته اولیه گیمرهای بازی‌های اندرویدی میباشند که می خواهند بازی‌های خویش را ریلکس‌خیس روی کامپیوتر به اجرا درآورند. توجه نمائید استعمال گیمرها از مشابه‌ساز اندروید باعث می‌گردد تا هنگام بازی ‌کردن نگران کل شدن شارژ باتری تلفن همراه خویش نباشند. همینطور از سایر تجهیزات کامپیوتر مانند صفحه کلید و موس نیز به کارگیری نمایند. این زمینه در بازی‌های چندنفره اهمیت بیشتری پیدا می‌نماید.

 

تیم دومین که از مشابه‌ساز اندروید به کارگیری می‌نمایند، نرم افزار‌نویسان این حوزه می‌باشند. نرم‌افزار‌نویسان اندروید پیش از اینکه اپ‌های خویش را منتشر نمایند، نخست روی کامپیوتر آزمایش می‌نمایند تا از کارایی آن اطمینان نتیجه ها نمایند. برای این عمل به یک مشابه‌ساز اندروید نیاز دارا هستند.

مجموعه سوم نیز آن دسته از کسانی میباشند که می خواهند برای بالارفتن فایده‌وری کارخود قابل انعطاف‌افزارهای متفاوت را روی کامپیوتر نیز دراختیار داشته باشند. ولی دقت فرمائید چنانچه شما به کروم‌بوک دسترسی دارید، می توانید به اکثری از این اپلیکیشن‌ها در‌این نرم افزار دسترسی پیدا فرمایید.

 

مشابه‌سازهای اندروید چه کاربردی دارا هستند؟
شما میتوانید از مشابه‌ساز اندروید برای هدف های متفاوتی به کارگیری نمایید. به‌دنبال برخی از این کاربردها را با هم آنالیز میکنیم. با ما یاروهمدم باشید تا بتوانید بیشتر در این زمینه داده ها کسب نمائید.

 



 

امداد به عیب‌یابی برنامه‌های درست شده
یکی مهمترین کاربردهای مشابه‌ساز اندروید، آزمایش برنامه‌های درست شده‌ میباشد. نرم افزار‌نویسان بیشتر از این مورد برای آزمایش نرم‌افزار‌های خویش به کارگیری می‌نمایند. آن ها با امداد مشابه‌ساز اندروید کلیه نرم افزار‌های خویش را به اعتنا ارزیابی کرده و عیوب آنها‌را پیدا می‌نمایند. این مورد می تواند تاثیرات بسیار خیر روی صرفه‌جویی در هزینه و مقطع داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد