مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مایکروسافت اپلیکیشن احراز هویت Authenticator را برای اپل واچ منتشر کرد


برنامه کاربردی مایکروسافت Authenticator که به یوزرها قابلیت میدهد سوای گذرواژه وارد اکانت کاربری خویش شوند، طراحی اپلیکیشن در مشهد اینک در دسترس یوزرها اپل واچ قرار گرفته میباشد.
به نقل از مشهدفوری، سال پیشین، مایکروسافت ورود فارغ از نیاز به گذرواژه به اکانت‌های کاربری‌اش را با نشر اپ تایید نام‌و‌نشانِ Authenticator برای iOS و اندروید قابلیت و امکان‌پذیر کرد. این نرم‌افزار به استفاده کننده قابلیت می دهد درخواست‌های ورود به اکانت مایکروسافت را فارغ از گذرواژه تایید نماید. مایکروسافت در حال حاضر همت این خصوصیت را در قالب اپلیکیشنی برایاپل واچ توسعه داده میباشد و از این پس یوزرها این ساعت هوشمند می توانند به‌شکل بدون واسطه از روی مچ خویش، درخواست ورود به اکانت کاربری را تایید نمایند.

این برنامه به یوزرها اکانت مایکروسافت قابلیت خواهد بخشید تا درخواست‌هایی که را معمولا مستلزم یک گذرواژه، پین یا این که احراز نام و نشان بیومتریک میباشند، به‌شکل بدون واسطه از روی اپل واچ خویش تایید نمایند. اعلان‌های فشار روی اپل واچ ظواهر خواهند شد و یوزرها اکانت مایکروسافت به‌خواسته تایید درخواست ورود، فقط اعدادی را که روی ورقه‌ی ورود اکران داده میشود، تعیین می‌نمایند. فعال سازی این امکان از روی ساعت به‌آسانی قابلیت‌پذیر میباشد و چنانچه پیش از این از یوزرها برنامه Authenticator باشید، میتواند به‌راحتی اکانت‌های فردی و کاری خویش را از آیفون به اپل واچ منتقل نمائید.

مایکروسافت در بالا در درحال حاضر تست کردن این خصوصیت به‌شکل پیش‌اکران همگانی میباشد و قصد دارااست تا در تعدادی هفته‌ی پیش‌رو، آن را در دسترس تمامی قرار دهد. برنامه Authenticator به اکانت‌های کاربری فردی و اکانت‌های کاری نظیر آفیس ۳۶۵ محدود میباشد. در‌حالتی که میخواهید اپ اپل واچ را قبل از تمامی آزمون فرمایید، میتوانید از روش این پیوند به مخاطب بتا این نرم‌افزار تبدیل گردید.v

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد