مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

استارت طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد و خصوصیت های یک استارآپ چیره چه چیزی است
1- محصولی مطلوب بازار ارائه دهید
فروش یک جنس یا این که سرویس که مشتری به آن نیاز داشته باشد از مرتبه اهمیت بالایی برخوردار‌است. بازار غرض شما علاوه بر اینکه بایستی مایل باشد فرآورده شمارا خریداری نماید، می بایست بضاعت و توان مایحتاج در پرداخت آن را نیز داشته باشد. این مورد به حیث بسیار بی آلایش و معلوم میباشد، ولی همچنان اکثری از آغاز آپ ها در این‌شیوه باخت میخورند.

برطبق پژوهش ها انجام یافته نشان میدهد که 42% از استارآپ ها به‌این استدلال ناکامی میخورند که بازار فرآورده آن‌ها‌را قبول نمی نماید. شکی وجود ندارد که این موسسه ها پیش از ارائه مال خویش تحقیقاتی را انجام داده اند. البته متاسفانه آن پژوهش ها در برگیرنده کلیه جنبه های بازار مقصود نبوده میباشد تا مشخص و معلوم کننده تصویری ظریف از واحد سنجش تقاضا باشد.

قابلیت و امکان این وجود دارااست که کالا یا این که سرویس شما در اولِ فعالیت موردپسند قرار گیرد. ولی با سپری شد بازه، ممکن میباشد متوجه گردید از واحد سنجش پشتیبانی مایحتاج جهت پیروزی شما برخوردار وجود ندارد. استارآپ های چیره به نیکی می‌دانند که یک ایده در صدر ارائه به بازار نیاز به تغییرات دارااست. آن‌ها به طور پیوسته فرض ها خویش را آیتم امتحان قرا ر میدهند و جهت حرکتی خویش را در هنگام نیاز تغییر تحول میدهند. هرچقدر زودتر بتوانید این پروسه را طی فرمائید، مورد موردنیاز جهت برد شما آماده شود.

برخی اوقات وجود تعصب به ایده موجب باخت آغاز آپ ها می‌شود. موسسین شروع آپ حاضر نیستند تغییراتی را در سمت و سوی بهبود ایده خویش انجام دهند و این کسب و فعالیت ها محکوم به ناکامی می‌باشند

ولی چه گونه اینکاررا بصورت درست انجام دهیم؟ نخست مشتریان غرض خویش را معلوم نمائید. در این‌راه از دسته بندی بازار به کارگیری فرمایید. در مرحله بعدی سرویس ها یا این که محصولاتی را که به مشتریان ارائه نمیشود یا این که بصورت درست ارائه نمیشوند شناسایی فرمائید براین اساس می‌توانید برای مشتریان بها آفرینی نمایید. در قدم‌بعدی، یک مثال از مال خویش ارائه دهید و آن کالا را جهت تست مشتری در چنگ ایشان قرار داده و از وی بازخور بگیرید و مبتنی بر این بازخورها نسبت به اصلاح مثال فرآورده خویش مبادرت نمائید.

2- نخست از بازارهای کوچک جهت آزمایش متاع به کارگیری فرمائید
تنها به دلیل آن که متوجه شدید فرآورده یا این که سرویس شما برای یک بازار عظیم مطلوب میباشد، بدین معنا وجود ندارد که می بایست با مجموع قدرت وارد آن گردید. دستکم خیر برای آغاز. همانگونه که یکی‌از موسسان پی پال و سرمایه گذار اول فیسبوک پیتر تیل به تازگیً در کالج استمفورد به دانشجوها اعلام‌کرد:

\"وسیع ترین نادرست برای یک آغاز آپ برنا آن میباشد که از اولِ فعالیت به سراغ بازارهای گسترده برود. این بدان مفهوم میباشد که شما بصورت درست دسته بندی نکرده اید. و شما از هر طرف با رقیبان متعدد مواجه خواهید شد\"

این درست میباشد که شما نیاز به محصولی دارید که قسمت بزرگی از بازار را پوشش دهد، در غیر اینصورت شما قدرتمند نخواهید بود به یک کمپانی عظیم تبدیل گردید. ولی در صدر تلاش نمایید با کوچک آغاز فرمایید تا روند عمل برای شما معلوم خواهد شد و در غایت میتوانید به آن غرض مهم برسید.

در هر کسب و کاری می‌توانید از معنی MVP به کار گیری نمایید. MVP مخفف عبارت Minimum Viable Product میباشد و به فارسی در معنای \"دست کم متاع پذیرفتنی\" میباشد و به‌این معنا میباشد که ایجاد یک کالا با خصوصیت‌های زیاد کاری مشقت بار و بازه‌بری میباشد و همینطور قابلیت باخت میل کردن آن وجود دارااست. ولی ساخت یک MVP به کارآفرینان امداد می‌نماید که فرضیه‌ی خویش را با کمترین عملکرد و هزینه‌ی ممکن تست نمایند.

mvp

یک مثال بارز این نوع طریق، کمپانی فیسبوک میباشد. برند زاکربرگ در بالا سایتی را تشکیل داد که تعداد اندکی از دانشجو یان کالج هاروارد عضو آن بودند. بعد از این، پلتفرم در خویش را بر روی هر فردی که دارنده پست الکترونیکی با پسوند edu بود گشوده کرد. مدتها پیش از اینکه فیسبوک جهانی خواهد شد، این مجموعه بصورت پیوسته اقدام به اختراع و تهیه و تنظیم دوباره فرایند خویش کرد.

3- قبل از استارت راجع به فرهنگ وتمدن سازمانی تصور کنید
مبنی بر پژوهش ها انجام یافته بوسیله فوربز، زمانیکه صرفا دوسال از قدمت کمپانی می گذرد، در حدود 50 تا 60 درصد پرسنل، آن کمپانی را شکاف کرده اند.

این زمینه بیشتر به رئیس ضعیف بر میگردد که بصورت بدون واسطه متمدن در رابطه میباشد. به صورت سنتی، یک فرهنگ و تمدن، چیزی به غیر از تیم ای از باورها وجود ندارد. در سود، فرهنگ و تمدن یک سازمان درست شده از پیش فرض هایی میباشد که مدیر سازمان به آن ها این نظر را دارد.

با وجود فشار مداوم جهت سرعت بخشیدن به بسط کالا و بدست آوردن مشتری، تعجبی ندارد که بخش اعظمی از موسسین از دعوا فرهنگ و تمدن غافل میشوند. در غایت، یک فرهنگ وتمدن قادر با پر‌نور شدن قیمت هایی که به آن یقین دارید آغاز میشود. به همین استدلال اکثری از موسسین ، فضای مشترک کاری را به پیکربندی سنتی دفترها ترجیح میدهند. با وجود محدودیت های هنگامی و منابع، گزینش یک فرهنگ وتمدن مطلوب برای شروع آپ شما قادر است حرکتی هوشمندانه باشد.

4- بازخوردها را بدون شوخی بگیرید
یکی‌از دیگر از خصیصه های یک استارآپ پیروز، توان آن‌ها جهت تولید تغییرات موردنیاز در اثر بازخورهاست. خواه این بازخور از طرف سرمایه گذاران، مشاوران یا این که مشتریان باشد، آن‌ها اقدام به استخراج نکات کلیدی از گشوده خورها می نمایند تا به‌این وسیله مال، خدمت و سبک کسب و عمل خویش را بهبود بخشند.

همواره بایستی تعادل دربین جنبش و ایستادن برقرار گردد و از هر برخورد مثبتی هیجان زده نشویم و هر برخورد منفی منجر انجام تغییر‌و تحول در کسب و فعالیت ما نشود.

بنیان گذاران باذکاوت از نخست اقدام به ساخت‌و‌ساز رابطه در بین متخصصین و مشاورانی می کنند که از پیشین در این باره تجربه داشته و می‌توانند از مشکلات و پیروزی آن ها خاطر گرفت. یک کدام از طرز های ساخت چنین رابطه هایی به وسیله همیاران هست. عملکرد فرمائید کارخانه هایی در دفتر کار خویش ساخت و ساز نمایید، این عمل به شما امداد می نماید که با اشخاصی که معضل های شما‌را ادراک می نمایند رابطه بر قرار نمائید.

5- تمرکز خویش را از دست ندهید
زمانی شما از صفر استارت میکنید، بخصوص با تیمی کوچک، بسیار ریلکس میباشد که پروژه های مختلفی را در یک واحد هنگامی انجام دهید. پروژه هایی که شاید موسسه ها کهن و وسیع ماه ها ارتفاع بکشد تا انجام دهند را در چندین هفته با اتمام می‌رسانید البته اینکار آغاز آپ شمارا در به عبارتی گام های اولیه از فی مابین میبرد.

همان طور که یکی موسسان عجله دهنده ycombinator می‌گوید: \"اگرچه انگیزه مهم هلاکت شروع آپ ها کل شدن پول میباشد، انگیزه دیگر از دست رفتن تمرکز میباشد.\"


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد