مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

اهمیت نرم افزار موبایل

طراحی اپلیکیشن در مشهد
اهمیت نرم‌افزار تلفن همراه در کسب و فعالیت

دسته موضوعی :

بازاریابی بدون واسطه از روش نرم افزار تلفن همراه

فروش بیشتر در تعامل بیشتر

بیلبوردهای تبلیغاتی یا این که اپلیکیشنی برای کسب و عمل

ارتقا وفاداری مشتریان

برنامه‌ها، کسب و امور، شبکه‌های‌مردمی

سبقت از رقبا

ارتقاء ترافیک ورودی به وبسایت

اهمیت اعلان‌های اپلیکیشنی (Push Notification)

نرم‌افزار‌ها شایسته ترین معرف برای اسم تجاری و لوگو هر کسب و کاری

اقتدار اشتراک‌گذاری در نرم افزار‌ها

 

پیشگفتار

امروزه با دقت به استقبال یوزرها، از نرم‌افزار‌های گوشی خیلی مهم نیست که کسب و عمل شما چه محصولاتی را ارائه میدهد، صرفا بایستی بدین نکته اعتنا داشت که مشتریان درپی شایسته ترین و شل‌ترین مسیر برای خرید می‌باشند و زمانی که کسب و فعالیت شما نرم‌افزار قابل قبولی را با امکان‌های ویژه در مشت آنها قرار دهد متعاقبا نرخ فایده‌وری روبه رشدی را مشاهده خواهید کرد.

بی شک و تردید هر کسب و کاری می بایست تارنما منحصر به فرد خویش را داشته باشد ولی درین در میان نمی‌قدرت به نقش کاربردی برنامه‌ها بی‌اهمیت بود. پژوهش ها وبسایت MobileSmith نشان میدهد که بیشتراز 60درصد از کابران ترجیح می دهند نرم‌افزار‌ها را از سایت‌ کسب و فعالیت موردنظر دانلود نمایند و ریلکس‌خیس خرید آنلاین خویش را انجام دهند بدین ترتیب شایسته ترین مورد برای هر کسب وکاری داشتن یک نرم‌افزار کاربردی اثر گذار و یک سایت پاسخگو توامان با امکان بروزرسانی و ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب میباشد.

 

بازاریابی بدون واسطه از روش برنامه گوشی
با به کارگیری از نرم‌افزار‌های گوشی، کسب و امور میتوانند داده ها جامعی مانند جنسیت، شرایط جغرافیایی و ذوق مشتریان خویش را بهتر تحلیل نمایند و به‌دنبال به طور بی واسطه با آن‌‍‌ها در رابطه باشند و این رابطه را استمرار دهند با اعلان های نرم افزار مدام کسب و عمل خویش را یاد‌آوری نمایند و همینطور با محاسبه مشتریان محصول ها تازه، خصوصیت‌های اپ، ارزش‌ها و تخفیفات را به صورتی متمرکز خیس و سوای نیاز به واسطه در دست مشتریان قرار دهند.
 

مشاهده سرویس ها بی نقص تبلیغات اینستاگرام
هیجان زده خواهید شد!
 

فروش بیشتر در تعامل بیشتر
امروزه یوزرها کمتر فرصتی برای خرید تولیدات به طور حضوری دارا هستند و ترجیحا خریدهای خویش را از اپ‌ها و کسب وکارهای آنلاین انجام میدهند، همینطور آمار نشان می دهد که بیش تر از یک میلیارد از جمعیت عالم دارنده تلفن‌های همپا هوشمند می‌باشند به این ترتیب واضح میباشد که مقطع استعمال از موبایل از کاوش در فضای نت سبقت بگیرد و اشخاص همیشه در دنیای اپ‌ها کاوش نمایند. ترافیک، انتظار، شب بیداری، گذر مدت و ... مواقعی می‌باشند که با آشنایی مدت مطلوب آنان،  تنها کافی میباشد نرم افزار کسب و عمل موردنظر در آن مقطع اعلانی را بر روی تلفن همراه یوزرها ارسال نماید و آن ها را به کاوش در برنامه دعوت نماید به همین ترتیب تعاملی تازه دربین نرم‌افزار و یوزرها صورت می گیرد؛ در‌این در میان نکته دارای اهمیت، خصوصیت‌های نرم افزار موردنظر میباشد که می بایست به طوری باشد تا کاربر را بیش تر از پیش مشغول محتوا نماید و حضور آنان‌را تداوم ببخشد، مواقعی مانند اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی، نکات کاربردی و اثر گذار، نقد ها و پیشنهادات در رابطه تولید ها، نظرخواهی و سوالهای متداول و...  میتوانند نرخ این تعامل را ارتقا دهند.
 

بیلبوردهای تبلیغاتی یا این که اپلیکیشنی برای کسب و فعالیت
بیلبوردهای تبلیغاتی که با مقصود یاد‌آوری یک کسب و عمل اجرایی میشوند معمولا هزینه‌ی بسیار متعددی برای برندها دارا هستند درحالی که همین عمکرد را یک نرم‌افزار با هزینه‌ای مقرون به صرفه خیس و یاد آوری بیشتر خواهد داشت. از لازمات هر کسب و کاری تداوم حضور در ذهن  مخاطبان خویش میباشد که با نرم افزار شاید بهتر بتوان این خط مش را پیش پیروزی.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد