مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

رنگ های تکمیل کننده در اپلیکیشن


رنگ‌های شبیه
طرح‌های رنگی شبیه از رنگ‌های مربوط به هم ساخته میشوند که نسبت به یکدیگر برتری ندارند. یک رنگ تحت عنوان رنگ پیروز طراحی اپلیکیشن در مشهد ، آیتم به کارگیری قرار میگیرد و مابقی رنگ‌ها جهت لبریز کردن طرح متبوع استعمال میگردند.

اگرچه این طرح نسبتا معمولی میباشد، ولی تصمیم‌گیری راجع به اینکه چه رنگی استعمال شود از اهمیت متعددی برخوردار‌است. از جمله Clear که یک نرم‌افزار To Do میباشد از رنگ‌های شبیه برای الویت‌بندی به کار گیری نموده است.


Calm یک برنامه مدیتیشن میباشد که از مخلوط‌های رنگ آبی رنگ و سبز جهت القای شم وقار به یوزرها استعمال نموده است.


رنگ‌های تکمیل کننده
رنگ‌های تکمیل کننده رنگ‌های ضد و نقیض می باشند و اختلاف دربین آن ها زیاد میباشد که می‌قدرت برای جلب اعتنا تماشاچی بهره برد. هنگام به کارگیری از طرح‌های رنگ کامل کننده، بایستی یک رنگ برنده را گزینش و در کنار ان از رنگ‌های تکمیل کننده به کارگیری نمایید. به عنوان مثال، در صورتی از رنگ برنده سبز به کارگیری میکنید، پاره ای رنگ قرمز رنگ میتواند ظواهر نیکی را تولید نماید.


طرح‌های رنگی کاستوم
برخلاف آنچه اشخاص میپندارند، ساخت طرح‌های رنگی فردی شما چندان عمل پیچیده‌ای وجود ندارد. افزودن یک ادغام رنگی پر‌نور به پالت خنثی یک کدام از شیوه های ایجاد طرح‌های رنگی معمولی میباشد.


تاثیر ناهم خوانی رنگی
به‌طور معمول، جز یا این که حیطه‌های رنگی به تنهایی در رابط کاربری اکران داده نمی شود، بلکه در جوار یا این که بر روی یک جز یا این که منطقه رنگی دیگر قرار می گیرند. همین موقعیت تضادومغایرت رنگ‌ها را تولید می‌نماید.

تضاد و مغایرت رنگی این میباشد که چه‌گونه یک یک رنگ از دیگر رنگ‌ها غیر وابسته می شود. که در شکل استعمال مطلوب موجب کاهش زخم‌های چشمی و دقت استفاده کننده را بر روی ورقه معطوف می‌نماید.


ناهم خوانی و خوانایی متن
ناهمخوانی رنگی بخشی از تئوری رنگ‌هاست، که برای پباده سازی حیاتی میباشد. طراحان معمولا دوست دارا هستند از تکنیک‌های با ناهم خوانی نادر استعمال نمایند چون ناهم خوانی معدود سبب میشود همگی موردها خوشگل و هماهنگ به‌حیث رسد. ولی این زیبایی و هماهنگی به معنای مطلوب بودن از حیث خوانایی نمی باشد.

این گزینه را در حیث داشته باشید، موقع استعمال رنگ‌ها در متن، قرار دریافت کردن دو رنگ با مغایرت معدود میتواند موجب دشواری قرائت متن خواهد شد. این مورد مخصوصا برای صفحه های گوشی درستی می‌نماید. چرا‌که یوزرها اکثر زمان ها تلفن همراه‌های خویش را خارج از منزل و در دور و بر‌های پرنور گزینه استعمال قرار می‌‌دهند که به تابش خیره‌کننده کاغذ می‌انجامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد