مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

تغییر و تحول در اپلیکیشن های اجتماعی


2. طبیعت مدام درحال تغییر تحول کانال‌های اجتماعی
در سالهای قبل کانال‌های اجتماعی به‌خیر توانسته‌اند جای پای خویش را میان یوزرها وب محکم نمایند. به‌تیتر‌نمونه امروزه به‌رنج میتوانید کسی را پیدا نمایید که اینستاگرام و یا این که تلگرام را در تلفن همراه خویش نصب نداشته باشد و درواقع طراحی اپلیکیشن در مشهد   این قابل انعطاف‌افزارها به جزئی طلاق‌ناپذیر از دستگاه موبایل مردم به‌ویژه مردم مرز و بوم خودمان تبدیل‌گردیده‌اند. نتیجه ها نتیجه ها از پژوهش ها صورت گرفته به وسیله متخصصان نشان میدهد که درواقع با سپری شد دوره درصد کسانی که از کانال‌ی اجتماعی اینستاگرام استعمال می‌نمایند تخت‌گاز در اکنون ارتقاء میباشد.

براین اساس این موضوع مجال خیر برای به کار گیری از این فضای پویا جهت رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان میباشد، به‌ویژه ازاین‌جهت که‌این کانال قابلیت تبلیغات را از روش پست‌ها و استوری‌ها برای مردم بسیار شل‌خیس کرده است. علاوه بر این اشخاص برنا‌خیس مدام عشق‌ی بیشتری به کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، رخ بوک و این دست برنامه‌ها داشته‌اند و این مجموعه سنی مدام خرید از اینترنت را به خرید حضوری ترجیح میدهند، چون علاوه بر راحتی این جور از خرید، زمانی این نوع از یوزرها از روش مغازه‌های اینترنتی دارای اعتبار خرید خویش را انجام می دهند به‌نوعی از اصالت کالای خویش اطمینان دارا‌هستند و میدانند که کالایی که قرار میباشد به دستشان رسد از کیفیت بالایی برخوردار‌است.

با این تفاسیر و با دقت به موردها ذکرشده در صدر می‌اقتدار اعلام‌کرد که بازاریابی در کانال‌های اجتماعی می تواند روشی مؤثر برای رونق بخشیدن سریع به کسب‌وکارتان باشد. همگی این مسائل را می‌قدرت نتایج از توسعه تعداد تلفن همراه‌ها و دیگر دستگاه‌های دیجیتال مانند لپ تاب‌ها دانست. علاوه بر این در فضاهای مجازی علاوه بر متن میتوانید از ابزارهای دیگر مانند فیلم‌های کوتاه، عکس، استوری و ... منفعت ببرید که هر یک از این‌ها تأثیر بسیار بیشتری نسبت به متن بر ذهن مخاطب دارا‌هستند و به‌اصطلاح می‌اقتدار اظهار‌کرد شمارا مدام در ذهن مخاطبین نگه می‌دارا‌هستند.

اکنون که به اهمیت این مسئله پی بردید کافی میباشد مقداری در امر برندهایی که از کانال‌های مجازی در ذهنتان باقی‌مانده میباشد تصور کنید، برندهایی که تبلیغات آن ها به وسیله اشخاص تأثیرگذار اینستاگرام انجام می شود. ازاین‌رو در سال 2020 انتظار می‌رود که محتوای کانال‌های اجتماعی تغییرات متعددی به یاور داشته باشند و مخاطبان هر چه بیشتری را برای کسب‌وکارها به وجود بیاورند و درپی آن، تعداد اشخاصی که از روش این کانال‌ها به وبسایت شما برای خرید کشانده می گردند به‌شدت ارتقا پیدا نمایند.

بیش تر بخوانید: دیده‌انداز بازاریابی با کانال‌های اجتماعی در سال 2020

 



 

3. ارتقا بیش تر از انتظار بازی‌های تلفن همراه
شاید پیش‌بینی واحد سنجش بزرگی تلفن همراه گیمینگ برای شما امری بسیار مشقت بار و بحران‌برانگیز باشد. در سال 2007 میلادی بخش بسیار بزرگی از سرمایه‌ی به‌دست‌آمده از بازی‌ها نتیجه ها از فروش کنسول‌های بازی مانند ایکس جعبه، پلی‌استیشن و کامپیوترهای گیمینگ بود و هنوز خبر آن‌چنانی از بازی‌های موبایلی نبود. ولی در دنیای امروز 57 درصد سرمایه‌ی کلی در صنعت بازی‌های ویدئویی وابسته به بازی‌های موبایلی میباشد. این پرورش بیشتراز انتظار بازی‌های موبایلی صرفا از طرف گیمرهای دو آتیشه وجود ندارد بلکه طبق داده‌های به‌دست‌آمده در سال 2020 میلادی 213 میلیون نفر از آمریکایی‌ها در تلفن همراه‌ها و تبلت های خویش از بازی‌های ویدئویی استعمال میکنند که یعنی این آمار مردم معمولی را هم دربرگیرنده میگردد. به این ترتیب بایستی بیان کرد که بازی‌های موبایلی خیلی اضافه از چیزی که فکرش را نمایید در حالا دوست داستنی شدن در میان مردم معمولی یا این که گیمرهای رشته‌ای میباشند.

البته شاید به‌این تصور کنید که ارتقا بازی‌های موبایلی و طولانی تر شدن گیمرهای موبایلی چه ربطی به بازاریابی با تلفن همراه دارااست؟ جواب بی آلایش میباشد. هنگامی یک زمینه تشویق‌کننده مثل بازی‌های موبایلی سبب جذب این تمامی مخاطب به دنیای تلفن همراه‌ها شود، یعنی اینکه صرفا به همین خیال و خاطر روزمره قریه ها و شاید صدها هزار نفر فقطً به خیال همین بازی‌های موبایلی به سراغ خرید گوشی یا این که تبلت میروند. مطلقاً اکثر این اشخاص تنها و تنها به بازی کردن با تلفن همراه هوشمند خویش درگیر نخواهند شد و خیلی زود متوجه میگردند که بازاری مستعد از کسب‌وکارها در دنیای موبایلی حضور دارا‌هستند و همین زمینه این اشخاص را به مشتریان مستعد و برخیً اثبات و دارای تعهد تجارت شما تبدیل می نماید!

در سال قبل، شرکت نتفلیکس (Netflix) که یکی‌از برگزیدگان رسانه‌های تلویزیونی آنلاین عالم برای ارائه و پخش فیلم و سریال به‌چهره اینترنتی میباشد اظهار کرد که بازی فورتنایت (Fortnite) را به‌تیتر حریف دورازشوخی‌تری نسبت به کانال HBO می‌بیند. این درحالی میباشد که فورتنایت یک بازی کامپیوتری میباشد البته کانال HBO در به عبارتی حوزه کار نتفلیکس سرویس ها فیلم و سریال ارائه میدهد! این زمینه ممکن میباشد خیره کننده به لحاظ رسد البته با اندکی اندیشه ممکن میباشد قابل تأمل باشد چون بازی‌ها میتوانند ساعات اشخاص را سرگرم نمایند و درنهایت زمانی‌که می‌توانست صرف دیدن محتوا در کانال‌های تلویزیونی آنلاین مثل Netflix شود، صرف انجام بازی میگردد.

هم اکنون فرض فرمایید که شما بتوانید دربین این بازی‌ها و یا این که حتی‌د‌ر هنگام نصب این بازی‌ها تبلیغاتی ارائه نمایید. در‌این‌صورت‌ بی تردیدً کسب‌وکار شما رویکرد نو و روبه‌پیشرفتی را در پیش خواهد گرفت. به این ترتیب به لطف تلفن‌های همپا هوشمند، صنعت گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری به یکی‌از شبکه‌های رسانه‌ای مؤثر تبدیل گردیده‌اند که شما می توانید از روش آن به کسب درآمد دست پیدا نمایید. پولی که به طور روزمره به وسیله تبلیغات درون برنامه‌ای یا این که به اصطلاح (In-App Ads) در بازی‌ها به اکران نهاده می شود آنقدر زیاد میباشد که شاید باورکردنش طاقت فرسا باشد!

علاوه بر این اکثری از بازی‌ها وجود دارا هستند که دارنده پرداخت باطن برنامه‌ای می باشند و کاربری که به بازی کردن عشق پیدا کرده ممکن میباشد به معیار بالایی برای لذت بردن طولانی تر از بازی هزینه نماید. براین اساس سفارش می گردد که درصورتی که تخصصی در مسئله پباده سازی بازی‌های تلفن همراه دارید زودتر دست‌به‌فعالیت گردید و ایده‌های خویش را برای پباده سازی یک بازی دیدنی اما درآمدزا به عمل ببرید.

 



4. کیفیت بالای تبلیغات باطن برنامه‌ای
علی‌رغم محبوبیت برنامه‌های گوشی، اکثری از بازاریابان و صاحبان شغل ها، برای به‌کارگیری مؤثر تبلیغات مشقت متعددی می کشند و این زمینه اکثر اوقات بدین عامل میباشد که مشتریان تجربیات خیر از خرید با اینترنت نداشته‌اند و کلاه‌برداری از روش ربات‌ها این ایام بسیار شایع و فراگیر بوده میباشد. به این ترتیب تشکیل یک شرکت که بتواند به‌راحتی اعتماد مشتریان را جلب نماید بسیار طاقت فرسا و بحران‌برانگیز خواهد بود.

ولی می‌قدرت اذعان کرد که‌این زمینه طی سال‌های اخیر در هم اکنون برطرف شدن میباشد و کلاه‌برداری‌های سنتی تخت‌گاز در حالا کاهش میباشد چون گرداننده‌های کسب‌وکارها کارایی‌های فراوان و واحدی را انجام داده‌اند که روشی بسیار باصرفه کردار نمایند. سود این عملکرد‌ها فعال‌ساز‌ی سامانه‌ها و پلتفرم‌های متفاوت برای تبلیغات بود. یک کدام از دیدنی‌ترین و در عین هم اکنون پرسودترین این تبلیغات، تبلیغات داخل برنامه‌ای میباشد. نتیجه ها نشان داده این دسته از تبلیغات تأثیرپذیری هدفمندی دارا هستند و در حالتی‌که کاربری یک‌توشه از این روش به خرید محصولی وا‌داشته شود و درنهایت از خرید و صرف هزینه خویش راضی باشد، این مورد را به دوستان عزیز و آشنایان خویش هم توصیه میدهد که درنتیجه با سپری شد دوره تعداد کسانی که به‌صرف هزینه در وب اعتماد دارا هستند افزوده می گردد.

به لطف این تغییرات که مشتمل بر تبلیغات محلی، تبلیغات باطن برنامه‌ای، تبلیغات صنعتی و ویدیویی میگردد، انتظار می‌رود که گرایش مردم به‌صرف هزینه در قابل انعطاف‌افزارها و تبلیغات داخل آنها در سال 2020 میلادی به‌طور خیره‌کننده‌ای ارتقاء یابد. جذاب میباشد بدانید که یکسری و یکسری آغاز‌آپ اهل ایران از همین موضوع سودهای کلانی به دست آورده و کسب‌وکار خویش را حسابی رونق داده‌اند. خوشبختانه هنوز می‌اقتدار از روش طرز‌های متفاوت از پاراگراف تبلیغات گوگل در درون بازی‌ها یا این که نرم افزار‌ها، تبلیغات مؤثری را ارائه کرد و به یاری آنان مخاطبان متعددی را به کسب‌وکارتان هدایت فرمایید. از پاراگراف وسیع ترین کمپانی‌های فعال در این باره که با امداد همین جور تبلیغات بازدهی بسیار متعددی کسب کرده کمپانی Snapp میباشد.

نوشته‌علمی پیشنهادی: آغاز آپ های جمهوری اسلامی ایران در سال 1400

 



 

5. تأثیر باورنکردنی تبلیغات موبایلی هدفمند موقعیتی و وقتی
تلفن‌های یاروهمدم هوشمند هدف ها بسیار به دور و دست‌نیافتنی را برای بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار به تحقق رسانده‌اند؛ به‌طوری‌که قابلیت عرضه نمودن تبلیغات موقعیتی برای مشتریان تخت‌گاز در اکنون پرورش میباشد. ولی جای تعجب وجود ندارد که‌این ادغام محل و دوره مطلوب به‌نیکی اثبات کرده است که می تواند تأثیر و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. به همین استدلال میباشد که همه برندها از دندان‌طبابت‌های محلی گرفته تا خرده‌فروشان جهانی در اکنون اختصاص دادن هزینه‌های بالا برای چنین تبلیغاتی میباشند و انتظار می‌رود که‌این رویه طی سال‌های آتی یکسری برابر شود.

درواقع مراد از تبلیغات موبایلی هدفمند موقعیتی و وقتی به کار گیری از تبلیغات دارای ربط در موضوعات دارای ارتباط میباشد. به‌تیتر‌نمونه هنگامی کاربری برای خرید یک لپ‌تاپ به فروشگاهی اینترنتی مراجعه می‌نماید بعد از تعیین لپ‌تاپ موردنظر در سبد خرید محصولاتی مربوط به این فرآورده مانند پوشش حفظ کننده، ماوس، کیف لپ‌تاپ و ... هم به استفاده کننده توصیه میگردند که در‌این‌حالت‌ استفاده کننده خریدار به علت هیجانی که از خرید لپ‌تاپ داراست و صدالبته نیازی که به‌این اقلام جانبی موجود هست ممکن میباشد این اسباب و اثاث جانبی را هم خریداری نماید. انتظار می‌رود که صرف هزینه جهت انجام این گونه از تبلیغات رویش فوق‌العاده بالایی در سال 2020 میلادی داشته باشد به‌طوری‌که از 27 میلیارد دلار در سال 2019 تا 31 میلیارد دلار در سال 2020 ارتقاء داشته باشد.

 



6. ارتقا قابل‌اعتنا بازاریابی‌های صوتی و تصویری از روش گوشی
ازآنجایی‌که تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها مجال‌های متعددی برای ارائه محتوای تصویری را برای تمامی مهیا میاورند، گهگاه بازاریابان از تبلیغاتی که با به کارگیری از صدا اخلاق و رفتار می شوند دیده‌پوشی میکنند. این عمل برخلاف چیزی که به لحاظ میرسد یک غلط میباشد. اگرچه تأثیر صدا وقتی که همپا با تصویر یا این که کلیپ باشد یک سری برابر میباشد، البته هنوز هم محتواهایی که تنها صدا داشته باشند طراحی اپلیکیشن در مشهد (مثل پادکست‌ها) یا این که تبلیغات رادیویی به نوبه خویش برای قشر خاصی از مردم خویش تأثیرگذار میباشند.

با اعتنا به هزینه کمتری که تبلیغات صوتی دارا هستند، شما میتوانید تبلیغات خویش را میان پادکست‌ها که امروزه محبوبت دوچندانی را فی مابین یوزرها تلفن همراه دارا هستند انجام دهید به‌خصوص در حالتی‌که این تبلیغات فی مابین پادکست‌های بسیار جالب و یا این که مربوط به مسئله کاری شما قرارگرفته باشند. طبق آمار به‌دست‌آمده 51 درصد از یوزرها تلفن‌های همدم، هرروزه ساعت‌ها متعددی را در بیرون از منزل به راز میبرند. تعداد نسبتاًً متعددی از این اشخاص به‌خصوص زمانی‌که در اتومبیل می‌باشند موبایل خویش را به دستگاه پخش آن وصل می‌نمایند و به پادکست‌ها گوش میدهند. همین مورد نکته‌ای برای خیلی از کسب‌وکارها بوده تا تبلیغات هدفمند خویش را از روش این پادکست‌ها یا این که برنامه‌های رادیویی آنلاین به گوش مخاطبین برسانند.

البته به عبارتی‌طور که گفته شد، تأثیرپذیری محتوای تصویری و ویدئویی یک‌سری برابر طولانی تر از محتوای صوتی میباشد. خوشبختانه بازاریابی با گوشی این قابلیت را مهیا کرده تا شما در کلیه این حالات بتوانید پیام‌های خویش را به مخاطبین انتقال دهید. کانال‌هایی مثل Pinterest برای عکس‌ها و یا این که YouTube برای ویدئوها بسترهایی بسیار عالی برای یوزرها موبایلی می باشند که بتوانند از این روش مبادرت به بازاریابی و جذب بازدید و مشتری نمایند.

 



 

7. مزایای بالقوه‌ی خرید هوشمندانه از روش گوشی
به عبارتی‌طور که می دانید تبلیغات از روش تلفن همراه به‌شدت در حالا قدرتمندتر شدن میباشد و این قضیه به‌طور عمده به جهت پلتفرم‌های قدرتمندی میباشد که در درحال حاضر سیستماتیک کردن و کاربردی‌خیس کردن ابزار تبلیغات میباشد. این پلتفرم‌ها از فناوری‌های تازه مانند هوش تصنعی و مصنوعی استعمال می کنند و همین موضوع منجر گردیده تا نسل نو تبلیغات هوشمندانه و بسیار هدفمند باشد.

اگرچه درگذشته خرید از روش پلتفرم‌های موبایلی پاره ای غیرقابل اعتماد و همینطور دشوار بود، ولی امروزه قابل انعطاف‌افزارهای مغازه‌های اینترنتی که اکثر وقت ها بوسیله دستگاه‌های گوشی به کار گیری میشوند از سیستم‌هایی هوشمند به کارگیری می کنند که خریدار میتواند با غربال کردن و بخش اعظمی از فردی‌سازی‌های دیگر مستقیماً به مال موردنظر خویش رسد و درنتیجه بتواند شایسته ترین خرید ممکن را برای خویش انجام بدهد. این قضیه به صاحبان کسب‌وکار نیز امداد بزرگی میکند چون آن ها نیز به‌راحتی میتوانند مشتریان خویش را پیدا نمایند و به آنان مال و کالاهایی که آنها به دنبالش می باشند را بفروشند.

خرید سیستماتیک در اکنون تبدیل‌شدن به یک دستور معمولی بین مشتریان میباشد. به‌تیتر‌نمونه انتظار می‌رود که 69 درصد از کالاهایی که در دکان‌های اینترنتی مو جود میباشند سال جاری از روش این گونه از فردی‌سازی بوسیله مشتریان به فروش رسد که بدین مضمون‌ میباشد، تبلیغات بازده و بازدهی بالاتری را پیدا خواهند نمود. این موضوع میتواند برندها را از روش تلفن همراه‌مارکتینگ به درجات فراتر و آوازه خیلی بیشتری برساند.

 



 

فیض‌گیری
گوشی‌مارکتینگ یک بازاریابی تازه و نوباوه به اکانت می‌رود. البته بایستی اظهار کرد که‌این دسته بازاریابی امتحان و خطاهای اشکال دیگر بازاریابی آنلاین را نداشته و مستقیماً وارد چرخه سودآوری برای کسب‌وکارهای اینترنتی شده‌است. در‌صورتی‌که تا قبلی از سال 2020 اهمیت گوشی‌مارکتینگ آنقدرها هم آیتم اعتنا قرار نمی‌گرفت، بعداز سال 2020 و به‌ویژه پس از معرفی و تأسیس کانال‌های موبایلی نسل پنجم یا این که به عبارتی 5G مطمئناً قواعد بازی درین مورد تغییرات متعددی را مشتمل بر خواهد شد.

تمامی ما هر روزه در حالا عمل با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندمان هستیم و مدام دنبال چیزی بودیم که بتوانیم در جای جای و هر هنگامی به داد و ستد اینترنتی بپردازیم. به یمن وجود گوشی‌های هوشمند و وب فوق سریع نسل پنجم، اکنون در تعدادی ثانیه میتوانیم اینترنت‌وبسایت‌ها را بازنگری کنیم، کالاها و خدمت‌های گزینه نظرمان را از مغازه‌های اینترنتی خریداری کنیم، در کانال‌های اجتماعی رفت و آمد داشته باشیم و به صورت کل، نسبتاًً هرچیزی که یک بازاریابی اینترنتی به آن نیاز داراست را در دستانمان داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد