مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

10 طرز برای بهبوداپلیکیشن


10 طرز برای بهبود نرم افزار ها


سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای موبایل بوده و قرار میباشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان مالک نرم افزار های موبایلی می بایست دقیقا بدانید که مخاطب از نرم افزار چه به کار گیری ای می‌کند بعد از آن اطمینان نتایج میکنید که یوزرها در‌پی چه قسمتی از اپ می باشند و آیا میتوانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی سایت شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس کلیه ی  طراحی اپلیکیشن در مشهد کاربرانی قرار می‌گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت به کار گیری مینمایند. همین مورد یکی‌از مزایای اصلی تارنما سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای کاغذ به راحتی در چنگ استفاده کننده قرار می‌گیرد اما وقتی که یک اپ اختصاصی پباده سازی می‌کنید همگی چیز تغییر میکند.

هنگامی شما در ادامه ایجاد اپ میباشید می بایست مطمئن گردید که استفاده کننده اپ شما‌را می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب هنگامی که به صنعت تجارت الکترونیک گام می‌گذارید، خیر فقط بایستی مدیر نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه بایستی آن را به مخاطب متبوع بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب متبوع، 10 نحوه موجود هست:

نرم افزار را روی تارنما اصلی اکران دهید
می‌توانید در باب اپ در نصیب بالای سایت مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک کاغذ ی جدا در حیث بگیرید. در غایت می بایست کاری فرمائید که مخاطب اپ شمارا بشناسد. می‌توانید در خصوص اپ در هر بخشی از وب سایت که مطلوب میدانید تبلیغات نمایید.

نوشته ی علمی ی باز‌بینی نرم افزار را در سایت های پهناور و دارای اسم و رسم بازبینی اپ منتشر نمایید
با اینکه این عمل به عملکرد اکثری نیاز دارااست، می‌توانید نوشته‌ی علمی ی باز نگری اپ متبوع را در تارنما های پر اسم و رسم منتشر نمائید و درانتظار ورود یوزرها از آن تارنما ها گردید.

از تاثیر خبر نامه ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم تلاوت آدرس اینترنتی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با صادر کردن روزنامه آن‌ها را با اپ خودتان آشنا نمایید. درین روزنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپ میرساند. با این فعالیت ورود یوزرها به نرم افزار بسیار معمولی میگردد.

در شبکه‌های‌عمومی در زمینه ی نرم افزار جدیدتان مقاله بنویسید
در‌صورتی‌که می‌خواهید در شبکه های عمومی تبلیغ نمایید دو رویکرد دارید: رویه اولیه این میباشد که برای اپ یک ورقه ی قانونی مستقل فعال‌سازی نمائید. در نحوه دوم میتوانید درباره ی اپ در برگه ی اصلی کسب و کارتان در وب سایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس مقاله قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ استعمال فرمایید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه چهره میباشد.

در شبکه‌های‌مردمی تبلیغ فرمائید
با این فعالیت مخاطب های اصلی را شناسایی میکنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار میباشند. در‌حالتی که پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما زمینه ی مهمی وجود ندارد این نحوه حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد