مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

رو ح اینستاگرام


موقعیت روح ( shadowban ) در اینستاگرام به حالتی گفته می‌گردد که در آن همه کار های مربط با حساب متوقف می گردد یعنی ارتقا فالوورها انجام نمی گیرد و کاربرانی که پست های شمارا بر طبق هشتگ کاوش میکنند پست های شما‌را نخواهند رویت کرد , در واقع موقعیت روح حالتی میباشد که در آن اینستاگرام مبادرت به مسدود کردن محتوای استفاده کننده در رسانه های اجتماعی کرده است ، به گونه ای که استفاده کننده نمی داند که‌این پیش آمده میباشد . در شرایطی که اکانت کاربری شما در اینستاگرام شادوبن گردیده باشد محتوای پستهای شما صرفا برای کسانی نشان داده می شود که پیش از این شما‌را دنبال کرده اند .

نکته حائض اهمیت این میباشد که اینستاگرام اکثر زمان ها الگوریتم های خویش را بروزرسانی میکند . خویش این تغییرات میتواند علتی برای کاهش یا این که ارتقا  طراحی اپلیکیشن در مشهد  ء نرخ engagement پیج شما باشد . اینستاگرام هنگامی یک حساب را به شرایط روح میبرد که یک حساب برخلاف ضوابط شبکه‌های‌اجتماعی اخلاق کرده‌باشد و یا این که از دید امنیت یک حساب مبتلا اختلال گردیده باشد ( این موقعیت اضافه بخاطر به کار گیری از پروکسی ها و تغییرات زیاد IP فیس می‌گیرید ) به لحاظ منصفانه میباشد که اینستاگرام این حسابها را مسدود نماید ، براین اساس یوزرها می توانند محتوای حقیقی و موءثر را تولید و نشر دهند .

وضعیت روح اینستاگرام

بیایید باز نگری کنیم چه گونه میتوانیم متوجه شویم که به وضعیت روح رفته ایم ، و همینطور پند های ما برای خروج شما از لیست اشخاص موقعیت روح را ببینیم.

برای آزمایش اینکه حساب ما به شرایط روح رفته میباشد یکی‌از دو طریق ذیل را آزمایش میکنیم :

شیوه اولیه :

از یک هشتگ اختصاصی بفرد مانند اسم خودمان را در یک کدام از پست ها قرار دهید , در حال حاضر وارد نصیب اکسپلور اینستاگرام گردیده و هشتگ متبوع را تایپ فرمایید در حالتی‌که با تایپ هشتگ پست شما اکران داده نشد یعنی شما به وضعیت روح رفته اید

وضعیت روح اینستاگرام

شیوه دوم :

اسم اکانتی را که می‌خواهیم باز نگری کنیم را با یک‌سری اکانت کاربری دیگر (که اکانت شما‌را فالو نکرده باشند) کاوش نمایید در صورتیکه به شرایط روح رفته باشد حساب فوق اکران داده نخواهد شد .

دوران دوره موقعیت روح یک‌سری روز میباشد؟

اطلاعاتی راجع‌به عصر رفتن به موقعیت روح نیست البته مبتنی بر گزارش یوزرها یک روز تا چندین ماه ممکن میباشد ارتفاع بکشد .

تمامی ی نکاتی که ما درباره ی موقعیت روح اینستاگرام می دانیم.
یوزرها فعال در اینستاگرام پیرو ارتقا فالوورها و تعاملات طولانی تر با یوزرها خویش میباشند , در‌حالتی که مشاهده کردید تعداد لایک شما در حالا کاهش میباشد و تعامل کمتری با یوزرها خویش دارید فورا باز بینی نمایید که آیا حساب شما به وضعیت روح رفته میباشد یا این که نه , در چهره رفتن به وضعیت روح فورا 5 نکته روایت شده در صدر را بازبینی و متوقف نمائید .

وضعیت روح اینستاگرام

ربات اینستاگرام

چرا حساب ها به وضعیت روح می رود :

استعمال از رباتها برای ارتقاء لایک و فالوور ( در تعیین ربات اینستاگرام اعتنا فرمائید , در صورتی از یک ربات یا این که یک خدمت خود کار دیگر استعمال می‌کنید ، به کار گیری از آنان را متوقف فرمائید و فورا آنان را حذف نمائید. برای اطمینان از این که آن ها هنوز به حسابشما متصل نیستند، به ورژن پایین ویندوز خویش بروید و روی « Edit Profile » کلیک نمایید و آن‌گاه « Authorized Applications ». در شرایطی‌که شما هرمورد از اکانت های ربات خویش را در لیست ملاحظه کنید، بر روی \"Revoke Access\" کلیک نمائید تا آن ها را کاملا حذف نمایید. )

به کار گیری بیش ازحد معمول هشتگزیر پست ( حداکثر 10 هشتگ دارای ارتباط در پست قرار دهید )

به کار گیری از هشتگ های ممنوع گردیده یا این که از عمل افتاده اینستاگرام ( شما می‌توانید پیشین از هشتگ گذاری برای یک پست , هشتگهایی را که میخواهید در پست قرار دهید را در نصیب سرچ اینستاگرام ( اکسپلورر اینستاگرام ) باز نگری فرمائید‌. در صورتی‌که هشتگ آیتم نظرتون ممنوع گردیده باشد در نصیب recent آن هشتگ هیچ پستی اکران داده نمی‌شود. )

ریپورت شدن ( Report) یا این که بلاک شدن حساب شما ( ریپورتی بوسیله تعداد متعددی از اشخاص حاضر در اینستاگرام انجام میشود )

به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای تغییرIP ( به کارگیری از پروکسی های گوناگون )

در فیس رفتن به وضعیت روح فورا در صورتیکه یکی پنج وضعیت بالا را انجام داده اید فورا آن مراحل را متوقف فرمائید در اینصورت در حین کمتری حساب شما آزاد خواهد شد .

برای خروج از وضعیت روح چه کاری بایستی انجام دهیم :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد