طراحی اپلیکیشن در مشهد داشتن یک نرم افزار فروشگاهی عالی فارغ از وجود مشتریان مطلوب هیچ سودی ندارد.از این رو، یافتن اشخاص مطلوب برای فروش تولیدها نرم افزار مورد بسیار مهمتری میباشد.ولی چطور می بایست این عمل را انجام بخشید؟این موضوعی میباشد که در نوشته دو قسمتی قصد داریم در موردش کلام کنیم و با ارائه ۱۲ راهکار به ارتقا فروش محصول ها نرم افزار و ارتقا نرخ برگشت سرمایه(ROI)یاری کنیم.در نصیب اولیه نوشته، شمارا با ۶ طریق آشنا میکنیم.
۱-از یک مدلبندی مختص آغاز نمایید.
در حالتیکه دکان شما دربرگیرنده جوربندی و موضوعات مختلفی میباشد پیشنهاد میکنیم برای آغاز عمل از یک نوعبندی یگانه آغاز فرمائید.به صورت نمونه مغازه دیجیکالا در آغاز با تولید ها دیجیتالی کارش را آغاز کرد و بهتدریج بقیه نوعبندیها را بیشتر کرد.
تمرکزتان را بر روی یک مدلبندی جنس بگذارید و محتواهای متنوعی برای آن نوع یگانه ایجاد نمایید.
زمانی با یک گونهبندی یگانه آغاز فرمائید احتمال جذب اشخاص تازه به کالا شما بیش تر میگردد.
عملکرد فرمایید معیار فروش را برای آن مسئله بالا ببرید و مشتریانی جذب فرمایید و به تدریج نوعبندیهای دیگر را با اعتنا به بازخوردهای اخذ گردیده طولانی تر فرمایید.
۲-پیشنهادهای شگفت انگیز دهید.
برای فروش تولیدات، پیشنهادهای شگفت انگیزی ارائه فرمایید. پیشنهادی دهید که رد کردن آن خیلی مشقت بار باشد!در آستانه عمل تخفیف ویژه قرار دهید، واحد سنجش تخفیف بایستی به سیرتکاملای باشد که یوزرها را وسوسه و ترغیب به خرید نماید.سفارش را در راس مشاهده کرد مشتریان قرار دهید. میتوانید توصیه را در اسلایدر بالای برگه نرم افزار قرار دهید.همینطور می توانید ارسال پیام فوری یا این که به عبارتی پوش نوتیفیکیشن در ساعت مطلوب کاربرها را از وجود تخفیف با خبر نمایید.در شرایطی که که هنوز کاربرانی در نرم افزار ندارید میتوانید از قابلیت و امکان ارسال نشانی اینترنتی استعمال فرمائید و یا این که توصیه را در کناره وب سایت با رنگ واضحی قرار دهید. همینطور در شرایطیکه در شبکه های عمومی کاربرانی دارید میتوانید از این شیوه آنها را از تخفیفات ویژه با خبر فرمائید و آنهارا ترغیب به خرید نمایید.این نکته را هم در حیث بگیرید ، وقتی که سفارش شما محدودیت هنگامی داشته باشد اشخاص رغبت بیشتری به خرید پیدا مینمایند.
۳-از بازاریابی محتوا به کار گیری نمائید.
برای صفحه ها متعدد نرم افزار عنوان ها جذابی قرار دهید. اسم تولیدها را به صدق تعیین نمایید و برای تولیدها توضیح مطلوب ، قانع کننده و جذابی بنویسید.خودتان را جای مشتری بگذارید، چه سوالاتی برای خرید ممکن میباشد برای اشخاص پیش بیاید؟میتوانید از عزیزان و آشنایان بخواهید دراین مورد به شما امداد نمایند.توضیحات شما بایستی سوال ها احتمالی در امر فرآورده را جواب دهد.
همینطور توضیحات درج شده می بایست بها فرآورده را به مشتری انتقال دهد.
شما می بایست درپی فروش بها باشید خیر فروش کالا!
۴- برای خلل مشتریان روش حلی ارائه فرمایید.
در کاغذ در آغاز نرم افزار صریحا بنویسید که چه مشکلی از اشخاص را حل کردهاید؟زمانی اشخاص متوجه ترازو اهمیت شما نسبت به اشتباهاتشان می شوند می شوند جذب مغازه شما می گردند و شم اعتماد مینمایند.بعداز بیان اختلال، به توضیح در باب دکان و تولیدات بپردازید.ولی موضوعی که بسیار اهمیت داراست بیان این مسئله میباشد که مال یا این که سرویس ها شما چطور ایرادات اشخاص را حل می نماید. هنگامی که تماشاچی راهحل شمارا ببینند احتمال خرید و استعمال از فرآورده شما تا درصد بسیار متعددی بالا میرود.تایپ کردن این زمینه هم به گزینه بازاریابی محتوا که پیشخیس ذکر شد مربوط میگردد.