طراحی اپلیکیشن در مشهد
در نوشتهعلمی قبلی ما شمارا با شاخص NPS و چگونگی انجام لحاظ سنجی شاخص NPS آشنا کردیم. دراین نوشتهعلمی قصد داریم به شما نکاتی راجعبه بهبود و رویش کسب و عمل از روش این NPS را به شما بیاموزیم و بگوییم چهگونه میتوانیم کسب و فعالیت خویش را با استعمال از شاخص NPS رویش دهیم.
۱- به کار گیری از NPS به مراد حاصل بهتر در بازاریابی
حیث سنجی شاخص NPS یک منش بسیار خوب برای بهبود عملکرد های بازاریابی شما میباشد. این شیوه با تمرکز بر روی رضایت مشتری به شما اذن میدهد تا دقیقا بدانید که مشتریان شما چه بخش هایی از سرویس ها یا این که محصولاتتان را طولانی تر دوست داراهستند. این دیدگاه عملی می تواند به گروه بازاریابی شما یاری دهد تا بتوانند با تمرکز بر آن جنبه ها مشتریان بالقوه بیشتری به دست آورند.
اینراه و این مدل داده ها به خصوص درحالتی که شما دارایی بازاریابی محدودی داشته باشید بسیار اهمیت دارااست. چون به شما این قابلیت را می دهد تا صرفا جنبه هایی را که مشتریان را به سمت قیف فروش هدایت میکند در حیث بگیرید.
NPS قادر است به سعی های بازاریابی شما به طرق دیگر نیز یاری دهد:
در صورتیکه شما مشتریان خویش را از دست میدهید، می توانید دقیقا به جهت این واقعه پی ببرید و بدانید در کمپین های بازاریابی بعدی بایستی چه کارایی هایی درباره ی آن انجام دهید.
شما میتوانید از ایده ها منفی مشتریان، گذشته از اینکه این نظرها را در شبکههایعمومی به اشتراک بگذارند و برخورد بدی داشته باشد با خبر گردید و پیشین از اینکه آوازه کمپانی خویش را از دست بدهید جلوی آن را بگیرید.
با دقت به تمام داده های ظریف و قابل اندازه گیری، شما به احساسات مشتری خویش دسترسی پیدا میکنید و از این نحوه می توانید هدف ها قابل انجام برای گروه خویش تعیین فرمایید و چک بر پیشرفت مارک خویش را بی آلایش خیس فرمایید.
۲- به کارگیری از NPS به مراد ارتقا فروش
با پرسیدن سوالاتی که در بخش دوم لحاظ سنجی شاخص NPS پرسیده میگردد و معمولا سوالاتی با انتهای گشوده میباشد، شما می توانید بفهمید که مشتریان فرآورده یا این که سرویس ها شمارا چهگونه میبینند. از این شیوه خیر فقط خط مش پیشرفت را خواهید فهمید بلکه به شما خواهد فهماند که اشتباهات فروشتان چه میباشد و بخش بازاریابی شما میتواند برای فروش طولانی تر بر روی آن تمرکز نماید.
این دقیقا چیزی میباشد که شما برای ساخت ارتباط و وفاداری با مشتریان جان دار خویش بایستی تولید فرمائید. این یکیاز کهن ترین ادعاهای کسب و عمل میباشد که می گوید ۲۰درصد از مشتریان فعلی شما ۸۰درصد از درآمد آینده شمارا تشکیل می دهند. این بدان معنا میباشد که مشتریانی که از کسب و عمل شما راضی میباشند احتمال بیشتری دارااست تا از شما خرید نمایند نسبت به مشتریانی که فقط به محصول ها شما عشق نشان داده اند.
یکی از از سایر دلایلی که نشان میدهد تمرکز بر روی نمره حاصله از لحاظ سنجی شاخص NSP شما میتواند به ارتقا فروش یاری دهد این میباشد که مشتریان راضی احتمال بیشتری دارااست که مارک شمارا به سایرافراد توصیه نمایند. ولی دقیقا به چه شکل روی فروش تاثیر میگذارد:
مشتریان معرفی گردیده، دستکم ۱۶درصد برای شما بهره بیش تر ایجاد مینمایند.
کسانی که بوسیله دوستانشان به یک کسب و فعالیت معرفی می شوند، ۴ برابر اضافه از اشخاص معمولی تبدیل به مشتری می شوند و خرید مینمایند.
مشتریان معرفی گردیده به صورت میانگین ۱۶ درصد ماندگارتر از مشتریانی می باشند که معرفی نشده اند.
۳- استعمال از برخورد مشتریان ناراضی در NPS برای مارک سازی
یک کدام از شایسته ترین روش های رویش کسب و کارتان این میباشد که از شاخص صحت به کارگیری نمائید تا بتوانید آینده را پیش گویی نمایید. بنابراین خواهید توانست منابع و نیروی انسانی را در سازمان خویش تخصیص دهید. خبر خوب اینکه حیث سنجی شاخص NPS میتواند شمارا در انجام این فعالیت کمک نماید. از آنجایی کهاین لحاظ سنجی رضایت مشتری را اندازه گیری میکند، میتوانید تا حدودی پیش گویی نمایید که چه تعداد از متشریان احتمال داراست که از شما مجدد خرید نمایند.
فقط ما نیستیم کهاین حیث را داریم بلکه اکثری از اشخاص که وضعیت های مهمی در شرکت ها بسیار پیروز داراهستند بر این فرمان معتقد میباشند و آن را میپذیرند. بسته به تعداد مشتریان راضی که مارک شمارا به بقیه افراد پیشنهاد میکنند، شما میتوانید تا حدودی پرورش کسب و فعالیت خویش را پیش گویی فرمایید. با پیگیری این مدل مشتریان می توانید پیش گویی ظریف تری داشته باشید و به آنان از شیوه های مختلق مثل دادن تخفیف و غیره هدف بیشتری برای معرفی کسب و فعالیت شما به دوستان عزیز و آشنایان و خانواده خویش بدهید. علاوه بر این شما می توانید آنهارا تشویق فرمائید که اسم تجاری شمارا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و از تارنما یا این که برگه اجتماعی خویش به وب سایت شما لینک و پیوند دهند.