انگیزه از بکارگیری پست الکرونیکی مارکتینگ، فقط ارسال کردن یک پیام تبلیغاتی وجود ندارد. صاحبان شغل ها درپی تولید یک ارتباط اثر گذار و دوطرفه میباشند، که از آن شیوه، ضمن تبلیغ مارک تجاری خویش، میتوانند با نیازهای مخاطب آشنا شوند و ترازو تاثیر تبلیغات بر آن ها را بسنجند. ممکن میباشد برای اکثری از اشخاص این سوال مطرح شود که اهمیت پست الکرونیکی مارکتینگ در دنیای آنلاین و کسب و شغل های مدرن تا چه اندازه میباشد؟ درپی با معرفی پست الکرونیکی مارکتینگ و اهمیت آن در تجارت با ما همدم باشید.
چرا پست الکرونیکی مارکتینگ در بازاریابی امروز یک ضرورت به حساب میآید؟
مزایای منحصر بازاریابی ایمیلی، سبب میگردد این طریق تبلیغات، میان شایسته ترین استراتژیهای بازاریابی قرار گیرد. به دنبال به تعدادی گزینه از شاخصههای مهم بازاریابی ایمیلی می پردازیم.
در دسترس بودن
ویژگی کانالهای اجتماعی این میباشد که مورخ مصرف دارا هستند. هر مورد برای مدتی باب روز میباشند. حال، فکر کنید شما تحت عنوان یک صاحب و مالک کسب و عمل در فضایی سرمایهگذاری می کنید که بعداز مدتی، مخاطبان خویش را از دست میدهد. در حالی که پست الکرونیکی ابزاری میباشد که از سال ۱۹۷۸ تا عصر حاضر، اهمیت خویش را از دست نداده و لبریز اقتدار به فعالیت خویش ادامه میدهد.
مقرون به صرفه بودن
میدانیم در تجارت امروز تبلیغات امری دوری ناپذیر میباشد. از طرفی تبلیغ از روش اطلاع رسانیهای مجله، بیلبوردها، تلویزیون و… نیازمند صرف مبالغ هنگفتی میباشد. دراین دربین، پست الکرونیکی مارکتینگ با برگشت سرمایه بالا، از نادر هزینهترین و شایسته ترین طرق تبلیغات به حساب میآید. شخصی که در ادامه فعالسازی یک کسب و عمل میباشد، متحمل هزینه های مختلفی می گردد. بخشی از این هزینهها به معرفی و تبلیغ مارک اختصاص دارا هستند. پس بدین ترتیب؛ بهتر میباشد هیچگاه در کسب و عمل، آدرس اینترنتی مارکتینگ را فراموش نکنید!
انعطافپذیر بودن محتوا در آدرس اینترنتی
امروزه بازاریابی از روزنه کانالهای اجتماعی بسیار متداول میباشد. تلگرام، اینستاگرام و دیگر ابزارها بستر خیر و خوبی برای تبلیغات به وجود میاورند. آدرس اینترنتی مارکتینگ، علاوه بر داشتن تجهیزات شبیه، محدودیتهای این کانالها را در حجم و جور محتوا ندارد و شما میتوانید هر آنچه با محتوای گزینه نظرتان سازگار میباشد را به پیام خویش ضمیمه فرمائید.
بالا بردن ترافیک وب سایت
آدرس اینترنتیهایی که برای مشتریان خویش میفرستید، می توانند بازدید وب سایت شمارا بالا ببرند. شما می توانید خواننده را به تلاوت مطالب بیشتری از وب سایت خویش تشویق فرمائید و پیوندهای دارای ربط به وبسایت را در متن پست الکرونیکی قرار دهید، در واقع شما با این عمل حجم ترافیک وب سایت خویش را بالا بردهاید و در غایت اینگونه بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت.
ترافیک وب سایت
چهطور یک آدرس اینترنتی تاثیرگذار بنویسیم؟
در صورتیکه تصمیم دارید از پست الکرونیکی در بازاریابی تجاری خویش استعمال نمائید، خوب میباشد بدانید چه نکاتی بیشترین تاثیر را بر خواننده متن شما داراست؟ رعایت موردها ذیل به شما در تایپ کردن یک آدرس اینترنتی تجاری پیروز یاری مینماید.
در تعیین تیتر توجه فرمایید
تیتر، درب ورود به سمت محتوای شماست. عناوینی که گزینش میکنید می بایست اعتنا خواننده را جلب و اورا نسبت به قرائت ادامه مقاله کنجکاو نماید. پست الکرونیکی شما می بایست متعدد چشم شود و خواننده بداند با موضوعی نو روبهرو میباشد. به کارگیری از ایموجیها در تیتر به دیدنی شدن آن امداد مینماید و در مخاطب شم صمیمیت به وجود میاورد.
برای اینترنت بنویسید
همان طور که می دانید، برای هر کاری قواعد و ضوابط مشخصی موجود هست، تایپ کردن پست الکرونیکی در اینترنت هم از این قاعده استثنا ندارد. قواعد تایپ کردن یک آدرس اینترنتی تبلیغاتی در اینترنت از گزاره نکات مهمی میباشد که هنگام تایپ کردن آدرس اینترنتی مارکتینگ بایستی رعایت شود. براین اساس مهم میباشد که ساختار صحیحی برای متن خویش در حیث بگیرید و برای اینکه پست الکرونیکی شما بهتر چشم شود، جملهها را کوتاه بنویسید.
از تکنیکهای روانشناسانه فایده ببرید
خواننده گان شما، بشرها میباشند و شما قرار میباشد با آن ها وارد یک رابطه با انگیزه تجاری گردید. طریق ارائه محتوای شما بر خواننده تاثیر میگذارد. به عنوان مثال هنگامی که از در متن خویش از قید مهلت، مثل« سه روز دیگر عصر باقی میباشد» یا این که « زمان تکرار نشدنی» و مواقعی از این قبیل، استعمال میکنید، در اشخاص شم نیاز و خوف حیف کردن ساخت میگردد. این اساسا موضوعی میباشد که نرخ بازدید وبسایت شمارا ارتقاء می دهد.