مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

ایجاد نرم افزار مسدودکننده اینترنت‌وبسایت


ایجاد اپلیکیشن مسدودکننده اینترنت‌وبسایت در 3 مرحله — به گویش بی آلایش

در بخش سوم مجموعه مقاله‌ها فراگیری پروژه محور پایتون در مجله فرادرس با شیوه ایجاد یک مسدودکننده اینترنت‌اینترنت سایت‌ آشنا می‌شویم. این مسدودکننده‌ا در حوالی‌های سازمانی و یا این که مکتب های بسیار مفید می‌باشند و از دسترسی یوزرها به برخی اینترنت‌وبسایت‌ها دوری مینمایند. به این خواسته با مضمون‌ فایل hosts در سیستم‌های عامل متفاوت آشنا می‌شویم. همینطور کمی کدنویسی می کنیم تا بتوانیم قواعد خاصی را روی کانال محلی به کارگیری کننده پیاده‌سازی کنیم.


طراحی اپلیکیشن در مشهد


ایجاد و تکثیر اینترنت‌اینترنت سایت با Flask — به گویش معمولی

در بخش چهارم تیم مقالات فراگیری پایتون از کتابخانه Flask درین گویش برنامه‌نویسی به منظور پباده سازی یک اینترنت‌اینترنت سایت به کار گیری می کنیم. این کتابخانه در واقع یک میکرو فریمورک برای پباده سازی فرانت‌اند میباشد. این کتابخانه به طور عمده به یاور پایگاه داده MongoDB به کار گیری میگردد که در اختیار تصاحب کردن بیشتری روی پایگاه داده و سابقه کارها تولید می کند. بعد از تولید سایت‌اینترنت سایت آن را روی پلتفرم Heroku منتشر میکنیم. به‌این منظور نیاز به برخی تنظیمات‌های یگانه داریم که آن‌ها نیز به طور کامل توضیح داده گردیده‌اند. در غایت ما با یک سری گام بی آلایش پیروز خوا‌هیم شد یک اینترنت‌وبسایت ابتدایی را به صورت آنلاین داشته باشیم.  طراحی اپلیکیشن در مشهد


چک احساسات توییتر در 3 دقیقه — به گویش معمولی

در پی خصوصی مطالب یادگرفتن پایتون با ایجاد اپلیکیشن های حقیقی و واقعی در خبرنامه فرادرس در بخش پنجم آن یک اسکریپت پایتون می‌نویسیم که برای بررسی احساسات توییتر افراد متعدد راجع به یک زمینه یگانه به کارگیری می شود. به این خواسته از یک کتابخانه «پردازش زبان طبیعی» (Natural Language Processing) به نام TextBlob استفاده شده میباشد. آسانی فعالیت با کتابخانه‌های پایتون حیرت‌انگیز میباشد به نحوی که در‌این راهنما فقطً با تایپ کردن 15 خط کد چیره گردیده‌ایم، یک اپلیکیشن بررسی احساسات در پایتون بنویسیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد