مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح مقالات اپلیکیشن

طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) را در اولویت قرار دهید


خیلی از کسانی که می‌خواهند برای بیزنس خودشان نرم افزار داشته باشند، به بسط طراحی اپلیکیشن در مشهد دهنده توصیه می نمایند که “اینجانب می خوام گرافیک نرم افزار اینجانب خیلی قشنگ باشه و پباده سازی کاربری نیکی داشته باشه”!


البته شما تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده  علاوه بر اینکه بایستی پباده سازی رابط کاربری نرم افزار را در حیث داشته باشید که رنگ و لعاب دار باشه می بایست به تجربه کاربری اپلیکیشنم تصور کنید و این از پیشین هم مهمتره زیرا چنانچه هرچقدر اپلیکیشنی خوشگل صحیح فرمایید اما نتواند با مخاطب رابطه برقرار نماید و مخاطب نتواند تمامی چیز را بدرستی در نرم افزار پیدا و شغل نماید و حیران گردد نرم افزار را حذف می نماید و برای توشه دوم آن را گشوده یا این که نصب نمی نماید و در فیض نرم افزار شما ناموفق از آب در خواهد آمد.


براین اساس در پی پباده سازی (تجربه مخاطب و رابط کاربری) باهم باشید و پیش از پیاده سازی عملی آنان‌را چک نمائید.


زمان جامع یادگرفتن پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری اندروید پروژه محور بصورت فیلم های آموزشی

مرحله ۶- گویش قابل قبولی برای پیاده سازی نرم افزار گزینش نمایید.

برای نرم‌افزار نویسی اندروید لهجه جاوا و کاتلین شایسته ترین مورد می‌باشند و دلایلی متعددی برای تعیین آنان وجود داراست که سفارش میشود در شرایطی که در مرحله آغاز میباشید فراگیری ایجاد کرد نرم افزار اندروید با جاوا شایسته ترین مورد برای یادگیری شماست. اینکه چرا عالی میباشد اولیه جاوا را حافظه بگیرید را می‌توانید در نوشته‌علمی “لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا چه می باشد؟” را بخوانید.


بعداز یادگیری جاوا، کاتلین برای شما آسانتر می‌شود و در پروژه های بعدی میتوانید از هریک که برای شما آسانتر میباشد به کارگیری فرمائید.


همینطور بخوانید: اشکال ورژن های جاوا


همینطور بخوانید: تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت


مرحله ۷- دور و بر اپ نویسی اندروید (نرم افزار تشکیل داد نرم افزار اندروید) خویش را تعیین فرمائید

فضا نرم افزار نویسی اندروید (IDE) محیطی میباشد تا بتوانید شغل های مرتبط با کد نویسی اندروید را در آن مدیر فرمائید.


از قابل انعطاف افزارهای ایجاد کرد نرم افزار اندروید می شود به مفاد تحت اشاره کرد:


اندروید استودیو، زامارین، اکلیپس، بیسیک فور اندروید، فون گپ و … اما پرسش اینجاست که کدام یکی‌از اینها بخصوص تحت عنوان نقطه استارت یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید خوب میباشد؟


همانگونه که گفتیم نرم افزار های تشکیل داد نرم افزار اندروید مختلفی وجود داراست البته توصیه گوگل به شما استعمال از اپ اندروید استودیو (Android Studio) میباشد و عوارض متعددی برای این گزینش وجود دارااست که می شود به مفاد پایین اشاره کرد:


اندروید استودیو یک نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار اندروید مجانی میباشد.

قویترین اپلیکیشن تشکیل داد نرم افزار اندروید میباشد چون بی نقص میباشد و دارنده ابزارهای قادر میباشد.

هر چیزی بجز اندروید استودیو دارنده کتابخانه های مهیا میباشند و نمی توانید نرم افزار های ماهر با آنان صحیح نمایید و از این لحاظ دارنده محدودیت میباشید.

کلیه این فضا ها بجز اندروید استودیو نخستین بایستی به جاوا کامپایل شوند به همین خیال سرعت کاهش و وسعت نرم افزار ارتقا مییابد.

هر وقت ورژن های اندروید آپ دیت میشوند، سریع یعنی درتوان تعدادی روز وارد اندروید استودیو می گردد البته در سایر فضا ها اینطوری وجود ندارد.

منابع متعددی برای رفع انواع و یا این که ارتقاء دانایی برای آغاز نرم‌افزار نویسی اندروید استودیو وجود دارااست البته برای سایر دور و بر ها منابع محصور میباشند.

و…


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد